تاریخ انتشار : دوشنبه 6 فروردین 1403 - 11:38
30 بازدید
کد خبر : 963

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل خبر داد:

مجتمع‌های خدماتی و اقامتی زیر ذربین تعزیرات

مجتمع‌های خدماتی و اقامتی زیر ذربین تعزیرات
مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از اجرای دقیق طرح نظارت نوروزی بر مراکز اقامتی خبر داد و گفت: با هرگونه افزایش قیمت خودسرانه به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی سیفار، علی رحیمی‌آذر مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه تحلیلی سبلان ما گفت: استان اردبیل جزء استان‌های مسافرپذیر است بطوریکه از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از یک میلیون مسافر وارد استان اردبیل شده‌اند.

وی گفت: نظارت بر اجزاء مختلف مجتمع‌ها از جمله هتل، سوئیت، رستوران، محل‌های اقامتی، پمپ‌بنزین، تعمیرگاه‌ها، و آب گرم‌ها در ایام نوروز به ویژه در زمان تلاقی موج اول و دوم سفرهای نوروزی با حساسیت بیشتری در حال انجام است.

رحیمی آذر با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی جز ستاد خدمات سفر استان اردبیل است گفت: در راستای کیفیت و کمیت ارائه خدمات مناسب در مجتمع‌های خدماتی رفاهی به مسافران، رؤسای شعب گشت سیار این اداره‌کل و هیئت‌های نظارت به صورت مستمر از این اماکن بازدید می‌کنند.

وی افزود: قیمت‌های مراکز اقامتی، تفریحی و موزه‌ها از طرف سازمان میراث فرهنگی تعیین و ابلاغ شده است و با هرگونه افزایش قیمت خودسرانه به شدت برخورد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با بیان اینکه عدم رعایت قیمت مصوب گرانفروشی تلقی می‌شود تصریح کرد: با خاطیان بدون اغماز برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی گفت: شهروندان می‌توانند تخلفات صنفی را از سامانه ارتباطی ۱۳۵ یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری گزارش کنند.

گفتنی است طرح ویژه نظارت بازار نوروزی و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ در سطح استان اجرا می‌شود.

 

انتهای خبر/ ج

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول