تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1402 - 11:40
73 بازدید
کد خبر : 879

دادستان عمومی و انقلاب گرمی:

انتخابات نماد و مظهر مردم سالاری دینی است

انتخابات نماد و مظهر مردم سالاری دینی است
دادستان عمومی و انقلاب گرمی گفت: انتخابات نماد و مظهر مردم سالاری دینی که به برکات خون شهدا و تدابیر حضرت امام خمینی (ره) بدست اماده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی سیفار، عدلی دادستان عمومی و انقلاب گرمی در استانه آغاز رای گیری امروز(جمعه) گفت: انتخابات جمهوریت نظام را تضمین می کند و در واقع فرصتی است جهت تعین سرنوشت مردم به دست خودشان و این از برکات خون شهدا و ریشه در دین اسلام دارد که در قانون اساسی و با تدابیر و تفکرات معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ره در حد اعلای خود پیش بینی شده است.

وی افزود: انتخابات از جهتی فرصتی است برای ایجاد وحدت و مودت در بین آحاد مردم. در خصوص فضای انتخابات شهرستان گرمی شاهد وجود رقابت سنگین بین داوطلبان و از طرفی شور و شوق انتخاباتی در بین مردم هستیم جا دارد از زحمات داوطلبان عزیز و ستادهای انتخاباتی آنها که در ایجاد این فضا نقش فوق العاده ایی داشته اند تشکر نماییم.

دادستان عمومی و انقلاب گرمی گفت: آنچه که جای تاسف دارد تهمت زنی ها و اتهامات بی اساس و ناروا از ناحیه معدود افرادی در فضای مجازی است که عمدتا این اشخاص با اکانتهای جعلی مبادرت به این کار نموده اند این عمل دور از اخلاق و آموزه های دینی و قرآنی است در این خصوص نیز با شکایت اشخاص و متضررین پرونده قضایی تشکیل شده است که در دست رسیدگی و تحقیقات آنها ادامه دارد.

وی افزود: حال که انتخابات در ایستگاه آخر خود قرار از همه مردم تقاضا می‌شود در این امر مهم شرکت نموده و موجب یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده این نظام و مردم شوند در خصوص صیانت آرا لازم به ذکر است ریاست محترم کل دادگستری استان اردبیل تاکیدات فراوانی در این خصوص دارند وتصمیمات خوبی نیز در رابطه با این موضوع اندیشیده شده است.

روح الله عدلی، دادستان عمومی و انقلاب گرمی به عنوان مدعی العموم و حسب وظیفه حساسیت ویژه ایی دارد دستورات لازم به ضابطین قضایی صادر شده است و همه پای کار هستن در صورت احراز هر گونه تخلف و یا خدای ناکرده خرید و فروش ارا که خط قرمز ماست.

وی افزود: بدون اغماض برخورد خواهد شد شعبه دوم دادیاری شعبه ویژه در خصوص تخلفات انتخاباتی بوده و در کمال اقتدار و باسرعت و بادقت به پرونده ها رسیدگی می‌کند مجموعه دادسرا نیز دایر است و هیچ گونه نگرانی وجود ندارد مردم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به نهادهای انتظامی و امنیتی گزارش نمایند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول