تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1402 - 13:48
129 بازدید
کد خبر : 748

تنور داغ ماراتن انتخابات مجلس در گرمی

تنور داغ ماراتن انتخابات مجلس در گرمی
تنور داغ ماراتن انتخابات مجلس از حضور در روستاها تا مراسم ختم در گرمی برقرار است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی سیفار، تنور داغ ماراتن انتخابات مجلس از حضور در روستاها تا مراسم ختم در گرمی برقرار است.

این روزها همین که با گوشی همراهتان آنلاین شوید تا سری به شبکه‌های اجتماعی‌ تان بزنید متوجه می‌شوید که ناخواسته عضو چندین گروه و کانال تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی شده‌اید و با حجم زیادی از مطالب تبلیغاتی در آن روبه‌رو می‌شوید.

راه‌اندازی گروه‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان «حامیان …» از مهمترین ابزار تبلیغاتی برای افرادی است که قصد حضور در انتخابات مجلس دوازدهم را دارند؛ برخی‌ها که ناشناخته‌ترند از این طریق سعی می‌کنند نظر مردم را جلب کرده و آنها را با خود همسو کنند.

آنها در این گروه‌ها و کانال‌ها با اظهارنظر در مورد موضوعات روز از سیاسی گرفته تا اجتماعی و اقتصادی و… مخاطبان را با دیدگاه‌های خود آشنا می‌کنند و البته بیشتر به معرفی خود به کمک فضای مجازی می‌پردازند.

آنهایی که البته مطرح تر هستند در این وادی، دست به عصاتر حرکت می‌کنند و با مطرح کردن نام خودشان به عنوان گزینه‌های احتمالی به دنبال این هستند که ببینند استقبال مردم از حضورشان تا چه حد است و نظر قطعیشان برای حضور در انتخابات را به بعداً موکول کرده‌اند.

برخی‌های در نظرسنجی‌های یک کانال تلگرامی در صدر قرار می‌گیرند و جزو شانس‌های برتر تصاحب کرسی مجلس معرفی می‌شوند و همین افراد در کانال‌های دیگر و نظرسنجی‌های آنها رتبه نازلی می‌یابند و کلاً شانس برنده شدنی برای آنها نمی‌توان متصور شد!

از فضای مجازی که بگذریم در فضای واقعی هم ،رقابت‌ها آغاز شده است!

جای بسیار تاسف این جاست مردگان هم از الطاف کاندیداهای مجلس در امان نمانده و صاحبان عزا و حاضران در مراسم ختم هم از فیض وجود آقایان کاندیدا بهره‌مند می‌شوند و اصولاً یک پای ثابت انتخابات در یکی از سیاسی ترین شهرستان کشور یعنی گرمی همین مراسم ختم است.

بهره برداری غیرمتعارف از مجالس ترحیم برای افرادی که قصد حضور در انتخابات را دارند، و البته به صاحبان عزا باید گفت: شان،منزلت و جایگاه مجلس بیشتر از این کارهاست باید از این کارها دوری کرد، حالا با چه رویی حمایت آنها را می‌طلبند، خدا می داند!

از مجالس ختم هم بگذریم؛ البته آقایان کاندیدا فکر همه جا را کرده‌اند و حتی سرکشی به فلان روستای دورافتاده و محروم که برای آنها فقط در حد یک نقطه روی نقشه تا به حال مطرح بود را هم به لیست برنامه‌های تبلیغاتی‌ شان اضافه کرده‌اند.

یک شب حضور در بین ورزشکاران و شب دیگر حضور در جمع هنرمندان برای همسو کردن آنها و استفاده از وجهه آنها برای جمع کردن رأی هم از دیگر ابزارهای تبلیغاتی کاندید هاست؛

مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان محروم گرمی در جریان باشند، کانال تلویزیونی ویژه تبلیغات داوطلبان مجلس شوری اسلامی با نام محلی آران مخصوص شهرستانهای گرمی و انگوت افتتاح شده  و مردم می توانند اطلاعات دقیق کاندیدها را از این طریق پیگیری و نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام کنند.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول