تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اسفند 1402 - 9:11
43 بازدید
کد خبر : 932

فرمانده انتظامی اردبیل:

محافل خانوادگی، عامل بازدارنده حوادث چهارشنبه آخر سال است

محافل خانوادگی، عامل بازدارنده حوادث چهارشنبه آخر سال است
فرمانده انتظامی اردبیل به خطرات احتمالی، حوادث و اتفاقات ناگوار چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: بازگشت به سنت‌های گذشته و اهتمام خانواده‌ها در کنترل هیجانات نوجوانان و جوانان مهمترین عامل کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های ناشی از حوادث روزهای پایان سال است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی سیفار و به نقل از «سبلان ما»،سردار جواد تقوی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران  به  حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: والدین با ایفای نقش خود کنترلی بر  هیجانات فرزندان نقش مهمی در کاهش حوادث و اتفاقات ناگوار چهارشنبه آخر سال دارند.

وی با بیان اینکه دورهمی خانوادگی و بازگشت به آداب و سنت های نوروزی گذشته نقش مهمی در کنترل رفتارهای هیجانی نوجوانان و جوانان در چهارشنبه آخر سال دارد گفت: نظارت و کنترل منطقی رفتارهای جوانان و تخلیه مثبت  انرژی و هیجانات زودگذر، سد محکمی در برابر آسیب‌پذیری از مواد محترقه دارد لذا خانواده می تواند با تبیین عینی خطرات  چهارشنبه آخر سال در کنترل حوادث ناگوار ایفای نقش کنند.

فرمانده انتظامی اردبیل در ادامه سخنان خود بهقانون‌شکنی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان در چهارشنبه آخر سال و ایام نوروز اشاره کرد وگفت:پلیس با هنجارشکنان و برهم زنندگان آرامش مردم و جامعه در   بدون اغماض و مماشات برخورد خواهد کرد.

وی آرامش روحی، روانی و سلامت جسمی مردم و حفظ امنیت و آرامش جامعه از اولویت‌های نیروی انتظامی است، گفت: چنانچه فردی بخواهد به حقوق مردم تعدی کرده و با ایجاد بی نظمی در جامعه آرامش مردم را به هم بزند پلیس با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

سردار تقوی در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش ۲۱۵ درصدی کشف مواد محترقه در استان اردبیل خبر داد و گفت: استفاده از مواد محترقه غیراستاندارد و خطرناک صدمات جبران ناپذیری به مصرف کننده و رهگذران وارد می‌کند.

وی با تقدیر از همکاری مردم در کنترل حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال اظهار امیدواری کرد: با همکاری و همیاری خانواده‌ها و مردم روزهای پایانی سال با کمترین حوادث سپری شود.

 

 

انتهای خبر/ ج

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول