تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 10:49
23 بازدید
کد خبر : 1065

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری گرمی :

عدم کنترل زباله ها سرمایه ای طبیعی را به خطر می اندازد

عدم کنترل زباله ها سرمایه ای طبیعی را به خطر می اندازد
رحمت فیاضی، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری گرمی گفت: عدم کنترل زباله ها سرمایه های طبیعی و بهداشت عمومی را به خطر می اندازد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی سیفار، رحمت فیاضی، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری گرمی امروز  در مراسم هفته زمین پاک که با حضور مسئولین ادارات در مدرسه دخترانه پروین اعتصامی برگزار شد، گفت: دستگاههای متولی باید از زمان تولید تا دفن زباله به صورت اصولی عمل کند اما متاسفانه شاهد آن هستیم در اطراف شهر زباله ها سوزانده می شود و هوا را آلوده می کند و یا در برخی موارد زباله های جمع شده در محیط زیست رها می شود.

وی افزود: کاهش تولید زباله، تفکیک پسماند خشک و تر، کاهش حجم زباله و حذف رطوبت پسماندها از مهمترین مسائل حفظ و ایجاد است که برای تحقق آنها نیازمند همکاری و مشارکت شهروندان هستیم.

معاون سیاسی وامنیتی فرمانداری به اهمیت مدیریت پسماند و نقش آن در مسائل زیست محیطی افزود: در صورت عدم توجه به معیارهای زیست محیطی در جمع آوری ، حمل و دپو و دفن زباله ها و عدم کنترل شیرابه های زباله ها سرمایه های طبیعی و بهداشت عمومی به خطر خواهد افتاد و این امر در بلند مدت فاجعه آفرین است.

 

انتهای پیام/ ق خ

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول