تاریخ انتشار : سه شنبه 29 اسفند 1402 - 14:30
57 بازدید
کد خبر : 956

با صدور پیام تبریکی؛

اولویت دادستانی اردبیل در سال جدید اعلام شد

اولویت دادستانی اردبیل در سال جدید اعلام شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در پیامی، شعار و مأموریت اولویت‌دار سال جدید دادستانی مرکز استان را «مقابله با عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها» اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی سیفار به نقل از   «سبلان ما»، جلال آفاقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در پیامی که کانال دیده‌بان مدعی‌العموم منتشر کرده خطاب به‌تمامی هم استانی‌ها آورده است:

هم استانی گرامی، با سلام و تحیت؛ بهار طبیعت و نوروز امسال که مقارن با بهار قرآن است را پیشاپیش به همه شما مردم شریف استان تبریک عرض می‌کنم. از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم؛ سال جدید برای همه شما سالی توأم باسعادت، سلامتی و نشاط و دل‌شادی و آرامش و آسایش باشد.

تبریک ویژه عرض می‌کنم به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران معزز و ان‌شاءالله که سال پیشرو سال بسیار مبارکی برای ملت عزیز ایران باشد.

البته خود انسان است که با رفتارها و اعمال و نیات و توانایی و انتخاب‌های خود نقش مهمی در وضعیت زندگی و سرنوشت خویش و مبارک بودن و یا خدای‌ناکرده، نامبارکی اوضاع خود ایفا می‌کند، از همین روست که شناخت صحیح و فهمیدن و قدم در راه درست حائز اهمیت است.

در این سالی که سپری شد اهالی همیشه در صحنه و بافرهنگ و بابصیرت استان اردبیل نیز در عرصه‌های گوناگون خوش درخشید، قطعاً مردم ولایی و انقلابی دارالارشاد و دارالامان اردبیل لایق بهترین خدمت‌ها هستند.

اینجانب به‌عنوان نماینده مردم در دستگاه قضایی استان شعار و مأموریت اولویت‌دار سال جدید دادستانی مرکز استان را «مقابله با عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها» اعلام می‌نمایم .

انجام‌وظیفه و حرکت در مسیر اسلام و آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش جدی و مخلصانه زمینه‌ساز جلب رحمت و برکت و لطف الهی نیز است و دادستانی بر خود وظیفه می‌داند ضمن حمایت از اقدامات و انجام‌وظیفه شایسته مسئولان، با شناسایی بسترهای فسادزا و علل و عوامل نارضایتی مردمی، مطالبه‌گری جدی و برخوردهای قانونی لازم را داشته باشد که در این رسالت خطیر، به دعای خیر و مشارکت آحاد جامعه نیازمندیم.

خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خشنود باشی و ما رستگار

واَلسَّلامُ عَلَیکمْ وَ رَحْمَهُ اللَّه وَ بَرَکاتُهُ

انتهای خبر/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول