تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1402 - 10:15
63 بازدید
کد خبر : 929

جلسه ستاد اجرایی خدمات نوروزی در گرمی برگزار شد

جلسه ستاد اجرایی خدمات نوروزی در گرمی برگزار شد
درآستانه عید نوروز جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گرمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی سیفار، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گرمی به ریاست فرماندار و با حضور روسای کمیته های عضو ستاد برگزار شد.

حسین مولایی، فرماندار و رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان با تاکید بر اجرای مصوبات جلسه گفت: هر دستگاه باید با تمام توان نسبت به اجرایی شدن شرح وظایف و ایجاد شرایط مناسب برای مسافرت های نوروزی اقدام کند.

وی با اشاره به تقارن نوروز امسال با ماه مبارک رمضان، بر ارائه خدمات هر چه بهتر و کامل‌تر با رعایت نکات دینی و اعتقادی، پاسداشت و نگه داشت حرمت ماه پرفیض رمضان در ایام نوروز و بهره‌مندی هر چه بیشتر مسافران از این ماه پربرکت تأکید کرد.

مولایی گفت: سامان‌دهی و زیبا سازی منظر شهری، فضا سازی محیطی ، خط کشی معابر ، لکه گیری جاده ها ،شستشو و رنگ آمبزی جداول، بحث تنظیم بازار و انجام نظارت های مستمر، تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی و دیگر مایحتاج ضروری ،توجه ویژه به مساجد و نمازخانه ها ،سامان دهی سرویس‌های بهداشتی ، رفع مشکلات جاده‌ای و نظارت بر اماکن گردشگری، سامان‌دهی پایانه‌ها و …از جمله اقداماتی است که در این ایام‌ توسط اعضای کمیته های عضو ستاد اجرا می شود.

وی افزود: باید شهرداران و دهیاران زیباسازی شهرو روستا بخصوص ورودی شهر و روستاها، رصد روشنایی معابر اصلی و فرعی شهر و روستاها، جلوگیری از کنده کاری معابر ، اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم توسط ستاد اسکان شهرستان، حضور پررنگ تر پلیس راه و راهنمایی و رانندگی در سطح خیابانهای اصلی و رصد و توجه ویژه به توزیع درست و بموقع ارزاق عمومی از جمله مسایلی است که توسط کمیته های مختلف ستاد تسهیلات سفر شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول