تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اسفند 1401 - 8:58
175 بازدید
کد خبر : 604

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع):

سرخط اصحاب رسانه امروز با گلوله‌های توپ و تانک دشمنان برابری می‌کند

سرخط اصحاب رسانه امروز با گلوله‌های توپ و تانک دشمنان برابری می‌کند
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) با بیان اینکه سرخط اصحاب رسانه امروز با گلوله‌های توپ و تانک دشمنان برابری می‌کند، گفت: اصحاب رسانه در واقع پیروان به حق امام سجاد (ع) و زینب کبری (س) هستند که با بصیرت‌افزایی‌های خود چهره دشمنان را رسوا می‌کنند.

به گزارش سیفار ، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل شب پنجشنبه در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ابوذر که با حضور نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اصحاب رسانه در سالن ولایت اردبیل برگزار شد به تبیین رسالت سنگین اصحاب رسانه پرداخت و گفت: اصحاب رسانه نقش مهمی در امر آگاهی و بصیرت‌افزایی جامعه دارند که در واقع می‌توان گفت: اصحاب رسانه در این عرصه جهاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم ما اهل کوفه نیست گفت: ملت ایران با بصیرت خود از همه میادین سخت و طاقت‌فرسای دشمنان عبور کرده و هرگز تسلیم نشده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) با بیان اینکه مردم ما رهرو حضرت زینب (س) هستند، گفت: اصحاب رسانه رهروان امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) هستند که با الگوبرداری از خطبه‌های تاریخی این عزیزان پیام عاشورا را تا ابد تاریخ زنده نگه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه خطبه‌های امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) چهره‌های پلید یزیدیان را افشا کرد گفت: امروز نیز اصحاب رسانه با جهاد خود، چهره نفاق و تزویر معاندین، منافقین و سلطنت‌طلب‌ها را رسوا می‌کنند.

سردار محمدی اصل اجتماع بزرگ‌ مردان و زنان در ایام‌الله را یادآور شد و گفت: امسال علاوه بر شهرها، روستاهای دورافتاده هم غوغا کردند و با حضور حداکثری خود ضمن خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان حمایت خود را از ولایت‌فقیه اعلام کردند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) با بیان اینکه ایمان به خداوند متعال رمز موفقیت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود، گفت: ایمان عمیق، ما را آسیب‌ناپذیر کرده است.

وی به گنجینه‌های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز همان گنجینه‌ها عامل پیش‌برنده ما  در جنگ ترکیبی دشمنان است.

این یادگار دوران دفاع مقدس وقایع صدر اسلام را متذکر شد و گفت: خانه‌نشینی حضرت علی (ع) و سیلی به حضرت زهرا (س) امروز به نوع دیگری در حال تکرار است و دشمنان امروز با همان هدف  تمام‌عیار پا به میدان گذاشتند که در این میان رسانه‌ها رسالت سنگینی در روشنگری، بصیرت‌افزایی و افشای ماهیت دشمنان برعهده دارند.

وی تصریح کرد:  سرخط اصحاب رسانه  امروز با گلوله‌های توپ و تانک و موشک دشمنان در دوران جنگ سخت برابری می‌کند

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در پایان سخنان خود از اصحاب رسانه خواست  با تداوم روشنگری‌های خود ضمن رسواکردن دشمنان، اجازه میدان‌داری به آنها ندهند.

 

انتهای پیام/ج

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول