تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1402 - 9:20
55 بازدید
کد خبر : 711

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا:

دشمن از بیرق حسینی و چادر زنان می‌ترسد

دشمن از بیرق حسینی و چادر زنان می‌ترسد
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا گفت: دشمن از بیرق سیاه امام حسین (ع) و چادر زنان به‌شدت هراس دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی سیفار به نقل از «سبلان ما»، سردار جلیل بابازاده قانع شب یکشنبه در یادواره ۳۰۰ شهید والامقام حوزه امام حسین (ع) در مسجد اوچدکان اردبیل گفت: دشمن از دو پرچم سیاه به‌شدت هراس دارد که یکی بیرق سیاه امام حسین (ع) و دیگری چادر زنان است.

وی اضافه کرد: گاهی رنج زنده نگه‌داشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاالسلام از این‌ قبیل است، ایشان رنج بردند تا توانستند این خون را نگه دارند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا با تأکید بر اینکه زحمت‌های بی‌توقع مردم و شهدا را نباید از یاد برد، گفت: شهدا قهرمانان واقعی مردم هستند، آنها به قولشان عمل می‌کردند.

سردار بابازاده در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مردم‌داری از خصلت‌های بارز شهدا بود، گفت: آنها در سختی و آسانی در کنار مردم و با مردم بودند و همین اخلاص و خلوص شهدا سبب شد تا آنها قهرمانان واقعی مردم باشند.

وی تصریح کرد: مسئولان و هر آن‌کس که مسئولیتی در ایران اسلامی دارد باید در مسیر شهید باکری‌ها قدم بردارد و این مسیر  را به یاد داشته باشد و به سبک و سیاق شهدا مردم‌دار بوده و در خدمت مردم باشد و برای رفع مشکلات مردم همانند شهیدان بدون کت‌وشلوار وارد گود شده و به آنچه که قول داده‌اند، عمل کنند.

 

انتهای خبر/ ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول