تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1403 - 11:18
31 بازدید
کد خبر : 1006

واحد راکد مرغ تخم‌گذار درگرمی دوباره فعال شد

واحد راکد مرغ تخم‌گذار درگرمی دوباره فعال شد
واحد راکد پرورش مرغ تخم‌گذار در روستای حمزه خانلوی گرمی پس از سالها راکدی دوباره فعال شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی سیفار، واحد راکد پرورش مرغ تخم‌گذار در روستای حمزه خانلوی گرمی پس از سالها راکد به چرخه تولید بازگشت.

فرماندارگرمی درباره احیا واحد راکد مرغ تخم‌گذار دو هزار قطعه ای در روستای حمزه خانلو گفت: این واحد قبلاً راکد بود که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احیا شده است و قطعاً این مجموعه در تکمیل بخشی از نیازهای بازار مفید و مؤثر خواهد بود .

وی افزود: ظرفیت این واحد پرورش مرغ تخم‌گذار ۴۲ هزار قطعه است و به گفته همتی سرمایه گذار این مجموعه در صورت اعطای تسهیلات و حمایت دولت این مجموعه به ظرفیت تولیدی اسمی خود باز خواهد گشت و زمینه اشتغال دهها نفر را فراهم خواهد کرد.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری گذاری شهرستان گرمی از بازگشت ۲ واحد راکد مرغداری گوشتی هم به چرخه تولید در سال گذشته نیز خبر داد و اظهار کرد: در سال جاری و در عمل به فرامین رهبری مبنی بر شعار سال به نام جهش تولید با مشارکت مردم ،روند احیای واحدهای راکد و نیمه راکد در شهرستان گرمی با سرعت بیشتری دنبال شده و زمینه برای سرمایه‌گذاری‌های جدیددر شهرستان فراهم خواهد شد.

بر اساس اعلام همتی سرمایه گذار این واحد تولیدی برای این مجموعه تاکنون بیش از ۱ میلیارد تومان هزینه شده و در فاز اول برای ۳ نفر اشتغال‌زایی مستقیم و ۵ نفر اشتغالزایی غیر مستقیم داشته است.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول