تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آذر 1401 - 21:55
148 بازدید
کد خبر : 555

مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل:

بازارچه دائمی محصولات مشاغل خانگی در اردبیل راه اندازی می شود/ جهاد تبیین ماموریت اصلی گروه های جهادی در برهه فعلی است

بازارچه دائمی محصولات مشاغل خانگی در اردبیل راه اندازی می شود/ جهاد تبیین ماموریت اصلی گروه های جهادی در برهه فعلی است
مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل به تشریح فعلیت های بسیج سازندگی در هفته بسیج پرداخت و گفت: به منظور حمایت از مشاغل خانگی و درآمد پایدار برای اقشار کم درآمد، بازارچه دائمی در اردبیل راه اندازی می شود.

به نقل از سیفار، عباس نوظهور مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، به تشریح برنامه های بسیج سازندگی در هفته بسیج پرداخت و گفت: می مینیم تا بسازیم شعار سال بسیج سازندگی برای خدمت رسانی به مردم است و گروه های جهادی با این دیدگاه پا به میدان محرومیت زدایی در اقصی نقاط استان می گذارند.

وی به روحیه بسیجی و کار جهادی اشاره کرد و گفت: امروز باید کار حهادی در همه دستگاه های اجرایی اعمال شود چراکه کشور نیازمند شتاب در عمل و احرا است و با روحیه کرمندی نمی توان کاری از پیش برد.

نوظهور از فعالیت ۲۰۰ گروه جهادی در هفته بسیج خبرداد و گفت: گروه های جهادی استان همزمان با هفته بسیج خدمات فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، عمرانی را به هموطنان خود در نقاط محروم ارائه خواهند کرد.

وی از جهاد تبیین به عنوان اصلی ترین برنامه های گروه های جهادی نام برد و گفت: جهاد تبیین در برهه فعلی که کشور مورد هجمه ترکیبی و هیبریدی  قرا دارد همه باید تلاش کنند تا روشنگری و جهاد تبیین توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل  از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی۲، همیش فعالان اقتصادی گروه های جهادی، راه اندازی صندوق های قرض الحسنه بسیج در استان،نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و برنامه های محرومیت زدایی از جمله برنامه های بسیج سازندگی در هفته بسیج است.

وی از راه اندازی نمایشگاه دائمی محصولات مشاغل خانگی در اردبیل خبرداد و گفت: بازارچه محلی در دو روز هفته برگزار می شود و این فرصتی برای معرفی و عرضه محصولات خانگی، احیای مشاغل فراموش شده و صنایع دستی است که منجر به درآمد پایدار برای اقشار کم درآمد می شود.

نوظهور به طرح ملی مسکن نیز اشاره کرد و گفت: از ۹۰۰ واحد مسکن در احداث ۹۰ واحد پیشرفت ۸۰درصدی داشتهو ۲۵ واحد در هفته بسیح به بهره برداری خواهد رسید.

وی به طرح آبرسانی به مناطق محروم نیز اشاره کرد و گفت: با کمک دستگاه های اجرایی به ۴۵۴ روستای بالای ۲۰ خانوار آب رسانی می شود.

مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل از برگزاری همایش گله داران  و شبانان خبرداد و گفت:  هدف از برگزاری این هایش معرفی ظرفیت های عشایر و طرح مشکلات و موانع تولید این قشر بزرگ کشور است.

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول