تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 9:40
26 بازدید
کد خبر : 1094

حسن حامدی رئیس جدید اداره مالیاتی گرمی شد

حسن حامدی رئیس جدید اداره مالیاتی گرمی شد
آیین‌معارفه رییس جدید اداره امور مالیاتی شهرستان گرمی‌ با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان برگزار و حسن حامدی به عنوان رئیس جدید اداره مالیاتی شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی سیفار،  آیین‌معارفه رییس جدید اداره امور مالیاتی شهرستان گرمی‌ با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان ، مولایی فرماندارگرمی‌ و معاونین سازمان امور مالیاتی در محل فرمانداری شهرستان گرمی برگزار شد.

حسین مولایی، فرماندار شهرستان گرمی در این مراسم گفت: در چند سال اخیر گام های بزرگی در جهت برپایی عدالت مالیاتی برداشته شده است و امیدواریم با همکاری مودیان مالیاتی به درجات بالایی از تحقق عدالت مالیاتی برسیم.

وی با بیان‌اینکه رونق اقتصادی، تحقق عدالت اجتماعی، افزایش خدمات و عمران و آبادانی شهرستان در گرو مشارکت مردم و پرداخت مالیات است، لزوم رعایت حال مودیان در وصول مالیات با رعایت اصول و شرایط فعلی کسب و کارها تاکید کرد.

مدیرکل سازمان امور مالیاتی استان اردبیل هم در مراسم معارفه رئیس جدید امورمالیاتی گرمی با مثبت ارزیابی کردن فعالیتهای این اداره در شهرستان افزود: از نظر عملکرد و وضعیت کاری مجموعه مالیاتی این شهرستان بسیار موفق بوده است.

سرخانی مقدم گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا رضایت بیشتر مردم در امور مالیاتی این شهرستان جلب شود.

در پایان این مراسم حسن حامدی به عنوان رئیس جدید اداره مالیاتی شهرستان معرفی شد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول