تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1402 - 8:58
48 بازدید
کد خبر : 854

194 داوطلب در گردونه رقابت باقی ماندند؛

انصراف ۸۵ کاندیدا از حوزه‌های انتخابیه اردبیل

انصراف ۸۵ کاندیدا از حوزه‌های انتخابیه اردبیل
طبق اعلام دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل تاکنون ۸۵ کاندیدای مجلس دوازدهم در پنج حوزه انتخابیه این استان انصراف داده‌اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی سیفار به نقل از «سبلان ما»، طبق اعلام دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل تا ساعت ۲۰ امروز، ۸۵ نامزد از گردونه رقابت‌های مجلس دوازدهم در پنج حوزه انتخابیه این استان انصراف داده‌اند.

در ۲۴ ساعت گذشته نیز از استان اردبیل ۱۹ کاندیدای دیگر انصراف دادند تا بدین ترتیب تا این لحظه ۱۹۴ داوطلب از پنج حوزه انتخابیه این استان برای هفت کرسی بهارستان با یکدیگر به رقابت بپردازند.

از آغاز رسمی فرایند انتخابات مجلس در ۱۶ مردادماه امسال، ۸۹۳ داوطلب از استان اردبیل برای حضور در انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۴۷۳ نفر ثبت‌نام قطعی کردند و بعد از بررسی صلاحیت‌ها، انصراف ۵۰ نفر و جابه‌جایی حوزه انتخابیه ۱۱ داوطلب، ۲۲۹ داوطلب در سطح استان اردبیل برای نمایندگی در مجلس دوازدهم با یکدیگر رقابت می‌کردند؛ اما با ادامه انصراف ۱۱ و پنج نامزد دیگر تا دیروز ۲۱۳ داوطلب در گردونه رقابت‌ها باقی‌مانده بودند که امروز با انصراف تعداد دیگری از نامزدها، ۱۹۴ داوطلب مجلس دوازدهم در استان اردبیل با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

داوطلبان مجلس تا ۷۲ ساعت قبل از برگزاری انتخابات می‌توانند، انصراف بدهند.

انتهای خبر/ ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول