تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1402 - 12:00
108 بازدید
کد خبر : 715

فرمانده سپاه ناحیه گرمی:

برگزاری ۶۰ عنوان برنامه مختلف در شهرستان گرمی در ایام الله دهه فجر

برگزاری ۶۰ عنوان برنامه مختلف در شهرستان گرمی در ایام الله دهه فجر
فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت: برنامه‌ریزی شده تا همزمان با ایام‌الله دهه فجر 60 عنوان برنامه مختلف در سطح شهرستان گرمی به صورت منظم و منسجم برگزار شود .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی<<سیفار>>، سرهنگ غفور مظفری، فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت: برنامه‌ریزی شده تا همزمان با ایام‌الله دهه فجر ۶۰ عنوان برنامه مختلف در سطح شهرستان گرمی به صورت منظم و منسجم برگزار شده و دستاوردهای نظام و انقلاب برای مردم تبیین و تشریح شود.

وی در مورد برنامه‌های آماده اجرای در دهه فجر بیان کرد:‌ دیدار با امام جمعه، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا و جشن تکلیف رای اولی ها، میزخدمت و بهره‌برداری از طرح‌ها در این حوزه از جمله برنامه‌های شاخص برای برگزاری در این ایام است.

فرمانده سپاه ناحیه گرمی از افتتاح طرح های مختلف در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، برگزاری نشست‌های روشنگری در سطح دانشگاه‌های شهرستان، برگزاری نشست‌های سیاسی و برگزاری نشست های جهاد تبیین برای حضور گسترده در انتخابات پیشرو از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای اجرا است.

وی توسعه و ترویج آرمان‌های امام راحل را تضمین‌کننده تداوم انقلاب اسلامی دانست و افزود: برای اینکه به اهداف والای انقلاب اسلامی دست یابیم باید در کنار حفظ و تقویت وحدت و ولایتمداری آرمان‌های امام خمینی(ره) را در جامعه توسعه و ترویج دهیم که تلاش و جدیت بر این است که برنامه‌های دهه فجر با این محوریت اجرا شود.

فرمانده سپاه ناحیه گرمی با تاکید بر ایجاد پیوند بین نسل‌های انقلاب اظهار کرد: در حال حاضر به برکت خون شهدا و وحدت مردم ایران اسلامی به یکی از موثرترین و مقتدرترین کشورها در عرصه جهانی تبدیل شده است که برای تقویت این عزت و اقتدار نیازمند وحدت هر چه بیشتر بین مردم و مسئولان هستیم تا بتوانیم اهداف تعیین‌شده انقلاب را به پیش ببریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول