تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 - 11:34
73 بازدید
کد خبر : 780

فرماندار گرمی:

افراد تاثیر گذار برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند

افراد تاثیر گذار برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند
فرماندار گرمی در نشست با نخبگان و تشکلهای مردمی گفت: افراد تاثیر گذار برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیفار،  فرماندار گرمی در نشست با نخبگان، هیئت های مذهبی، تشکلهای مردمی، احزاب و گروهها و جمعی از نمایندگان اقشار مختلف شهرستان با اشاره به اینکه مهم ترین اتفاق پیش روی کشور مسئله انتخابات است گفت: انتخابات فرصت خوبی برای به رخ کشیدن قدرت کشور به دشمنان بیرونی است بر همین مبنا نخبگان جامعه و افراد با نفوذ باید برای جلب مشارکت حداکثری تلاش کنند.

وی با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، از نخبگان و افراد تاثیرگذار در شهرستان خواست برای جلب مشارکت عمومی در انتخابات اقدام کنند.

حسین مولای گفت: رهبر معظم انقلاب چهار شاخص برای برگزاری انتخابات بیان فرمودند و دولت سیزدهم نیز بر همین مبنا انتخابات را برگزار خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اقدامات مهم دولت سیزدهم در حوزه تامین زیرساخت‌ها و تحول اساسی درآسفالت راهها و معابر روستایی، آبرسانی،مسکن روستایی، گسترش خدمات بهداشتی و درمانی، گسترش فضای آموزشی و … درشهرستان گرمی‌، افزود: اقدامات نظام با برکت جمهوری اسلامی با پیش از آن قابل قیاس نیست بر همین مبنا مسئله انتخابات که مباحث عزت ملی در آن مطرح است باید جدی گرفته شود و از آحاد مردم برای مشارکت در این امر مهم بایستی دعوت شود.

در این جلسه نمایندگان اقشار و نخبگان شهرستان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در حوزه‌های مختلف پرداختند و مطالبات عمومی مردم این شهرستان را بیان کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول