تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 - 13:47
94 بازدید
کد خبر : 659

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

حمایت از تولید محتوا کنندگان هدفمند می‌شود

حمایت از تولید محتوا کنندگان هدفمند می‌شود

حمایت از تولید محتوا کنندگان هدفمند می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به نقش تولید محتوای فاخر در فضای مجازی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج ضمن حمایت هدفمند از تولید محتوا کنندگان در حوزه فضای مجازی در راستای جهاد تبیین در جنگ شناختی است.

به گزارش سیفار، امیر رجبی در گفتگو باخبرنگار فرهنگی هنری پایگاه خبری تحلیلی«سبلان ما» به وضعیت تولید بازی‌های دیجیتال بومی در کشور و استان اردبیل اشاره کرد و گفت: کشور ما در بحث بازی‌های دیجیتال به‌ویژه در بخش گوشی‌های تلفن همراه هرچند با پیشرفت‌های چشمگیر مواجهه شده اما هنوز برای جذب اصلی‌ترین قشر مخاطبان یعنی نوجوانان و جوانان جای کار بسیاری دارد.

وی به برنامه‌ریزی‌های نهادهای فرهنگی در زمینه تولید محتوای دیجیتال در کشور اشاره کرد و گفت: همه باید تلاش کنند تا با فراهم‌کردن زمینه‌های لازم برای جذب جوانان توانمند در زمینه تولید محتوای فاخر، فراگیر و جذاب را فراهم کنند تا با تولید محتوا در بخش‌های پویانمایی و بازی‌های دیجیتال با رویکرد فرهنگ دینی و ملی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان در این زمینه ایفای نقش کنند.

رجبی با بیان اینکه تولید بازی امروز به صنعتی پرسود و پرمخاطب تبدیل شده است، گفت: وظیفه امروز مسئولان فرهنگی کشور توانمندسازی جوانان توانا و دغدغه‌مند در این زمینه است تا با سیاست‌گذاری درست، اصولی و منطقی شاهد ضمن خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی در اقتصاد کشور نیز ایفای نقش کرده و منجر به کارآفرینی نیز شوند.

وی به وضعیت استان اردبیل در زمینه تولید محتوای دیجیتال اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های خوبی در استان اردبیل شناسایی شده و در این زمینه درصدد هستیم با حمایت از جوانان توانمند استان اردبیل به وضعیت تولید محتوای بومی در فضای مجازی استان اردبیل سرو و سامان داده  و با تولید محتوای فاخر و شایسته در سطح جامعه خودمان امیدآفرینی کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به ظرفیت‌های سپاه  و بسیج در این زمینه اشاره کرد و گفت: برگزاری رویدادهای تولید محتوای دیجیتال بسیج که توسط سازمان فضای مجازی بسیج در استان اردبیل در حال برگزاری است علاوه بر بسترسازی برای شناسایی و جذب استعدادهای نوظهور در زمینه تولید محتوا، در واقع محفلی برای انتقال تجربه تیم‌های شرکت‌کننده و آشنایی با به‌روزترین نرم‌افزارهای تولید محتوا است.

وی با بیان اینکه بسیج همواره با حضور در میادین مختلف برای دوستداران انقلاب اسلامی امیدآفرین بوده است گفت: بسیج با حضور در فضای مجازی و ارائه تولید محتوای دینی  و ترویج فرهنگ بومی در دل دشمنان انقلاب نیز وحشت و هراس ایجاد کرده است؛ چراکه بسیجیان با حداقل‌ترین امکانات با جهاد تبیین به زبان هنر علاوه بر خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان در این فضا توانستند فرهنگ دینی و ملی ایرانیان را به جهان صادر کنند.

وی به امکانات مرکز دیجیتال مجتمع فرهنگی فدک و حوزه هنری نیز اشاره کرد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در کنار نهادهای فرهنگی ضمن اعلام حمایت از هنرمندان و جوانان برای تولید محتوای فاخر آماده هرگونه همکاری با بسیج در زمینه جهاد تبیین در جبهه جنگ نرم  و نبرد شناختی دشمنان است.

 

انتهای خبر/ ج

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول