تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 10:53
57 بازدید
کد خبر : 694

امام جمعه گرمی:

استکبار و قدرتهای شیطانی جهان را پر از خشم کرده است

استکبار و قدرتهای شیطانی جهان را پر از خشم کرده است
امام جمعه گرمی گفت: استکبار و قدرتهای شیطانی جهان را پر از خشم و نفرت کرده اند و دنیا از فساد و فحشاء و قتل و غارت رنج می برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی<<سیفار>> حجت‌الاسلام دکتر صفری امام‌ جمعه گرمی در خطبه‌های نمازجمعه گفت: در دین مقدس اسلام محبت و رحمت مقدم بر خشم و غضب است و بر همین اساس است که خداوند نه تنها توبه را می پذیرد بلکه توبه کار را دوست دارد. و پیامبر اسلام پیامبر رحمت است و در روایت وارد شده است « هل الدین الا الحب ؟»

وی افزود: گرچه اسلام دین رحمت است ولی گاهی رحمت و محبت در مقابل انسانهای شرور کارایی ندارد و اگر تبسم مفید و کارساز نبود اخم و ترش رویی و تنبیه لازم است.

امام جمعه گرمی با بیان اینکه امروز استکبار جهانی و قدرتهای شیطانی کاری کرده اند که جهان را پر از خشم و نفرت کرده اند و دنیا از فساد و فحشاء و قتل و غارت رنج می برد، گفت: اعدام کردن قاتل را کار درستی نمی دانند ولی کشتن ۲۵ هزار انسان بی گناه را بر دوستان خود جایز می شمارند.

وی افزود: در چنین فضایی که سیاست لبخند جواب نمی دهد باید قدرت داشت چرا که قدرت مردمی و نظامی برای دشمن غیر قابل قبول و نفوذ است و  در مقابل استکبار جهانی مصونیت می آورد.

خطیب جمعه گرمی گفت : این که می بینید ایران مثل سوریه و عراق و یمن و لیبی و افغانستان نشد بلکه در هر مکانی با دشمن مواجه شد پوزه آن را به خاک مالید به این خاطر نبود که دشمن ما را ملاحظه کرد و ما را رعایت کرده بلکه به این خاطر بود که ما قدرتمند شدیم.

امام جمعه گرمی افزود: امروز دنیا در وضعیت بسیار حساسی قرار گرفته است و تقابل جبهه حق و باطل به لحظه حساسی رسیده است و محور مقاوت که در گذشته با سیاست تفرقه افکنانه دشمن دور ازهم بودند بلکه گاهی در مقابل هم بودند امروز طوری با هم متحد شده اند که اگر دشمن در یک نقطه ای غلطی انجام دهد از چندین نقطه دیگر پاسخ می شنود و اگر در یک نقطه ای نا امنی ایجاد کند توسط محور مقاومت چندین نقطه دنیا بر وی ناامن می شود و این شرایط به برکت انقلاب اسلامی است و باید قدر این نعمت را بدانیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول