تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 فروردین 1402 - 11:09
213 بازدید
کد خبر : 615

دعوت سپاه ناحیه گرمی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

دعوت سپاه ناحیه گرمی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس
فرمانده سپاه ناحیه گرمی از مردم همیشه در صحنه شهرستان گرمی و انگوت خواست تا با شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس، مردم مظلوم فلسطین را تا رسیدن به پیروزی نهایی حمایت کنند.

به گزارش سیفار, فرمانده سپاه ناحیه گرمی از مردم همیشه در صحنه شهرستان گرمی و انگوت خواست تا با شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس، مردم مظلوم فلسطین را تا رسیدن به پیروزی نهایی حمایت کنند.

🔸️سرهنگ مظفری، فرمانده سپاه ناحیه گرمی با بیان اینکه وقایع این روزهای سرزمین های اشغالی، ذلت و زبونی بیش از پیش جبهه صهیونیزم واستکبار جهانی را به خوبی روایت می‌کند و این نتیجه همبستگی محور مقاومت و حمایت‌ ملت های مظلوم و آزادیخواه جهان بویژه مردم مسلمان ولائی ایران عزیز است.

🔹️وی افزود: اینک پس از استقامت حدود ۷ دهه ی ملت مظلوم فلسطین، بارقه‌های امید برای پیروزی نهایی این ملت را در مقابل دژخیمان و جلادان عالم نمایان گردیده و صهیونیسم جهانی در وضعیت بسیار شکننده ای قرار گرفته و جز اعتراف به شکست راه و چاره ای ندارد.

🔸️سرهنگ مظفری عنوان کرد: اکنون که ۴۴ سال از نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس با ابتکار بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی می‌گذرد نتایج و ثمرات این تصمیم تاریخی برای همگان روشن و آشکار شده و امت اسلامی به خود می بالد که وحدت و یکپارچگی و مقاومتش، ثمربخش بوده ومیرود که شاهد تحقق وعده مبشّر انقلاب ولی امر مسلمین جهان مبنی برنابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

🔹فرمانده سپاه ناحیه گرمی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در همیشه تاریخ پس از انقلاب از آرمان های ملت مظلوم فلسطین دفاع و حمایت کرده و با صدای بلند از این ملت مقاوم دفاع کرده و خواهند کرد، گفت: خدمتگزاران شما در سپاه و بسیج نیز در کنار شما مردم بصیر به صحنه آمده و همه با هم در جمعه پایانی این ماه عظیم الشأن همپای دیگر ملتهای مسلمان و با قدم های استوار و حضوری پر معنا در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد و اقدامات اخیر متجاوزان و غاصبان قدس شریف را محکوم خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول