تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 مهر 1401 - 13:42
177 بازدید
کد خبر : 537

فرمانده جبهه مقاومت:

اتاق فکر آفندی برای مقابله با توطئه های دشمنان راه اندازی شود/ حوزه های علمیه، قرارگاه فرماندهی جبهه فرهنگی شوند

اتاق فکر آفندی برای مقابله با توطئه های دشمنان راه اندازی شود/ حوزه های علمیه، قرارگاه فرماندهی جبهه فرهنگی شوند
فرمانده جبهه مقاومت به توطئه های روز افزون دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز برای اثبات قدرت ایران قوی لازم است برای مقابله با فتنه اندوزی های دشمنان آفندی عمل کنیم.

به گزارش سیفار به نقل از سبلان ما ، عصر امروز نشست تخصصی ایران قوی با موضوع فرصت ها و چالش های پیش رو با حضور جمعی از فرهیختگان، هنرمندان و اصحاب رسانه اردبیل با سخنرانی سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان جبهه مقاومت در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار شد.

سردار رحیم نوعی اقدم در این مراسم گفت: امروز دشمن به واسطه برخی القائات، دانش آموزان را به خیابان‌ها می‌کشاند و برخی‌ها نیز به دلیل نداشتن ارتباط عمیق با ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس، تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه باید قرارگاه‌های  فرماندهی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه راه اندازی شود، گفت: مسئولان نباید اجازه بدهند عزت و احترامی که با خون شهدا به دست آمده است، پایمال شود.

سردار نوعی اقدم  به لزوم  راه اندازی اتاق فکر مقابله با توطئه های دشمنان اشاره کرد و گفت: باید در مقابل جریانات دشمنان، اتاق فکرهایی با حضور اندیشمندان و نخبگان راه اندازی شوند تا ضمن شناسایی مسائل، به آسیب شناسی محیط پیرامون پرداخته تا این آفندها به دقت موشکافی و بررسی شوند.

وی به لزوم نیاز سنجی در خصوص مقابله با توطئه های دشمنان در جامعه اشاره کرد و گفت: جمع آوری نیازهای اطلاعاتی  برای برنامه‌های عملیاتی و آفندی لازم و ضروری است.

این فرمانده جبهه مقاومت در ادامه سخنان خود به دستاوردها و نتایج سودمند جوانان و تلاشگران در عرص های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هر جا و حتی در مقیاس‌های جهانی، ملی و منطقه‌ای هر زمان تصمیمات ولایت فقیه اجرا شده، دستاوردها و نتایج سودمندی داشته ایم اما هر جا کارها در اختیار دولت‌ها بوده، دست اندازهایی ایجاد شده است.

سردار نوعی اقدم به جایگاه هنرمندان و اصحاب رسانه در تبیین موضوعات در جامعه اشاره کرد و گفت: جایگاه  هنرمندان و نویسندگان و نخبگان در تبیین مسائل بسیار ارزشمند است و هر نکته‌ای که با رنگ و ابزار هنر، اندیشه و قلم تبیین شود، بی شک ماندگار و تاثیرگذار می‌شود و امروز ثبت و ضبط و نشر ارزش‌های نظام و خنثی کردن تهاجم فکری و عقیدتی دشمن، رسالت خطیر شماست.

وی به تشریح جریانات بعد از انقلاب اسلامی پرداخت و  گفت: قیام امام (ره ) برای از بین بردن طاغوت بود و در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، جهان به شکل دو قطبی یعنی تحت تاثیر ناتو غربی یا ورشو شرقی قرار داشت اما جمهوری اسلامی در چنین شرایطی و بدون اتکا به این دو طیف با قدرت ابراز وجود کرد.

این فرمانده جبهه مقاومت ادامه داد: امام (ره) با بیان شعار ” نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی” اجازه نداد انقلاب اسلامی ایران تحت تاثیر قدرت‌های جهانی قرار گیرد و آمریکا و استکبار جهانی برای مقابله با اقتدار ایران قوی به برانگیختن منافقان، قومیت‌ها، عراقی‌ها، فتنه‌های داخلی و خارجی، دموکرات‌ها، کومله‌ها، القاعده، طالبان و داعش دست زد اما در همه این مبارزه‌ها، ایران عزیز به مدد پشتیبانی ملت و هوشمندی امام امت و مقام معظم رهبری سربلند شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ج

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول