تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 11:00
66 بازدید
کد خبر : 697

یک مبلغ اسلامی در اردبیل:

هوش مصنوعی، سهمگین‌ترین سلاح جنگ شناختی است

هوش مصنوعی، سهمگین‌ترین سلاح جنگ شناختی است
یک مبلغ اسلامی به تشریح ابعاد جنگ شناختی پرداخت و گفت: امروز هوش مصنوعی با پیچیده کردن شناخت حق از باطل به سهمگین‌ترین سلاح دشمن در جنگ شناختی تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی<<سیفار>> به نقل از  «سبلان ما» حجت‌الاسلام والمسلمین جواد حسینی شب گذشته در مراسم سالروز شهادت حضرت زینب کبری که با حضور معتکفین در مسجد جامع اردبیل برگزار شد به ویژگی‌های حضرت زینب کبری اشاره کرد و گفت: امروز باید صبر و بردباری در کنار روشنگری حضرت زینب(س)، الگوی بانوان انقلابی قرار گیرد تا کشور ضمن عبور از پیچ‌های تاریخی زمینه‌ساز حکومت عدل جهانی شود.

وی با بیان اینکه کار در خلوت، سنگینی اعمال گذشته را از بین می‌برد گفت: حق و حقوق خانواده، حق‌الناس موانع برای تعالی انسان ایجاد می‌کنند اما قسمت عمده مشکلات با عملکرد انسان ایجاد می‌شود.

حسینی با بیان اینکه امور معنوی، انسان را رشد می‌دهد و مقرب می‌کند گفت:  این رشد توقع خداوند را نیز بالاتر می‌برد.

وی از اعمال اعتکاف به‌عنوان پاک کننده قوی نام برد و گفت: اقامه نماز حضرت امیرالمومنین (ع) گناه ۵۰ ساله انسان پاک می‌کند.

این مبلغ اسلامی از اعتکاف به‌عنوان یک عمل برای سه هدف نام برد و گفت: زیارت حضرت امیرالمومنین(ع)، بخشش گناهان و ذکر اذکار ماه رجب سه‌کاری است که در اعتکاف براحتی می‌توان انجام داد.

وی خواستار توجه معتکفین به امر مراقبه شد و گفت: مراقبه تنها راه حفظ دستاوردهای معنوی اعتکاف برای مومن است.

حسینی در ادامه سخنان خود به جنگ ترکیبی سنگین دشمنان اشاره کرد و گفت: هوش مصنوعی شناخت حق از باطل را دشوار می‌کند.

وی با بیان اینکه بحث رسانه تنها دارایی دشمن برای مقابله با انقلاب است گفت: سلاح ذهنی سخت‌ترین و سهمگین‌ترین سلاح‌ها در جنگ شناختی است.

این مبلغ اسلامی تصریح کرد: اختلال در زندگی مردم و ایجاد بازار سیاه ارمغان هوش مصنوعی است و ذهن مردم را به سمت و سویی می‌برد که ایجاد شک و شبهه کند.

وی به تکالیف معتکفین اشاره کرد و گفت: وظیفه روشنگری دیگران بر عهده معتکفین که ستارگان جبهه‌ انقلاب هستند است.

حسینی به مسیر هدایت اشاره کرد و گفت: آسیه همسر فرعون از زنان برگزیده جهان است که توسط فرعون به شهادت رسید با اینکه در رفاه بود اما پس از یکتاپرستی شکنجه و به شهادت رسید.

وی به مقایسه زندگی حضرت زینب با آسیه پرداخت و گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی عشق حضرت زینب (س) به امام حسین (ع)، هیزم بشریت انسان را از بین می‌برد چراکه حضرت زینب (س) دنبال معنویت بوده و به سرچشمه معنویت متصل شده است.

این مبلغ اسلامی با بیان اینکه در سایر کشورها به‌ویژه همسایگان حتی نام بردن از ائمه هزینه سنگین دارد، گفت: اگر آتش عشق شعله‌ور شود انسان را انسان می‌‌کند.

وی به زیارت ندبه اشاره کرد و گفت: زیارت آل یاسین خلاصه زیارت ندبه است و التزام به آن برای رستگاری سفارش شده است

 

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول