تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1402 - 10:09
61 بازدید
کد خبر : 784

سخنران جشن 45 سالگی انقلاب در شهرستان گرمی:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را ناامید کرد

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را ناامید کرد
اامام‌جمعه گرمی در جمع شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن این شهر گفت: دشمن با ترفندهای مختلف به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود، اما مردم با حضور پرشور نقشه‌های آنها را نقش‌برآب کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی سیفار، راهپیمایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ساعت ۱۰:۳۰ امروز  ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور در شهرستان گرمی هم با حضور پرشور اقشار مختلف مردم آغاز شد.

زن و مرد، بزرگ و کوچک و اقشار مختلف مردم امروز معابر گرمی را با پرچم های شادباش خود مزین کرده اند و با شعارهای انقلابی، “ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای”، “خامنه‌ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است”،‌”مرگ بر ضد ولایت فقیه”، “‌مرگ بر اسرائیل”،‌ سر دادند.

محدودیت های ترافیکی در مسیر راهپیمایی هم که بر این اساس تردد و توقف تمامی خودروها و موتورسیکلت ها از ساعت هشت صبح تا پایان مراسم در مسیرهای اعلامی ممنوع شده بود در برگزاری هرچه بهتر این راهپیمایی نقش موثری داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین یدالله صفری، امام‌جمعه و سخنران امروز بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان گرمی در این مراسم گفت: مردم موقعیت شناس و ولایتمدار شهرستان گرمی با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انشا الله با خلق حماسه در انتخابات ۱۱ اسفندماه به دشمنان نشان دادند و خواهند داد که پشتیبان این نظام مقدس هستند.

وی بیان داشت: دشمنان با ترفندهای مختلف به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودند اما مردم با حضور پرشور در این راهپیمایی نشان دادند که همواره بر سر عهد و پیمان خود با امام راحل و شهدا هستند و نقشه‌های آنها را نقش‌برآب کردند.

در پایان مراسم با قرائت بیانیه ضمن اشاره به یوم الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی مقتدرانه و شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری معمار و بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) جنایات رژیم کودکش برعلیه مردم مظلوم غزه را به شدت محکوم کردند.

 

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول