تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 بهمن 1402 - 9:13
55 بازدید
کد خبر : 809

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

فضای مجازی، جبهه و خاکریز جنگ شناختی است

فضای مجازی، جبهه و خاکریز جنگ شناختی است
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در همایش فعالان فضای مجازی استان اردبیل به تبیین اهمیت تولید محتوای فاخر پرداخت و گفت: امروز فضای مجازی، جبهه و خاکریز جنگ شناختی است و لازمه حضور در این جنگ نابرابر نیز تولید محتوای فاخر و اثرگذار است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی سیفار به نقل از «سبلان ما»، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در همایش فعالان فضای مجازی استان اردبیل که در فرهنگسرای بانوان اردبیل برگزار شد به تبیین اهمیت حضور نیروهای انقلابی در فضای مجازی پرداخت و گفت: ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و مقاومت امروز رسالت نیروهای انقلابی است چراکه فضای مجازی امروز فراگیر و اثرگذار است.

وی با بیان اینکه صیانت از ارزش‌های اسلام و انقلاب در فضای مجازی امروز واجب، لازم و حیاتی است گفت: ترویج ارزش‌های اسلامی در فضای مجازی در واقع صیانت از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در ادامه سخنان خود به لزوم تولید محتوای فاخر و اثرگذار در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: امروز تولید محتوای اثرگذار به اندازه یک لشکر در جنگ سخت مهم است.

وی به مجاهدت‌های فعالان فرهنگی و اجتماعی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: جبهه و خاکریز امروز فضای مجازی است بنابراین حضور اثرگذار رزمندگان در فضای مجازی به اندازه یک تیپ و لشکر دارای اهمیت است چراکه تولید محتوا و یا انتشار محتوای اثرگذار در فضای مجازی می‌توان ضمن روشنگری و افشای حقایق در ابعاد جهانی اثرگذار شد.

سردار محمدی اصل در ادامه سخنان خود به بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد فضای مجازی پرداخت و گفت: فضای مجازی در واقع بهترین فرصت برای بصیرت‌آفرینی و امیدآفرینی به گستره جهان است و به‌راحتی می توان با کمترین هزینه مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی را به جهان صادر کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: مشارکت قوی و پرشور اهمیت فوق‌العاده دارد چراکه موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) تصریح کرد: هرکس که معتقد و دلسوز استقلال کشور است برای صیانت از استقلالش لازم است در انتخابات شرکت کرده و در تصمیم سازی‌های آینده کشور ایفای نقش کند.

وی افزود: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی هرکس که به سلامت کشور اهمیت می‌دهد نیز  باید در انتخابات شرکت کند تا از سرزمین خود حراست کند.

سردار محمدی‌اصل با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات در واقع  دفاع از انقلاب، حقانیت، قانون و نوامیس است، گفت: تنها با انتخابات است که می‌توان در آینده کشور نقش آفرینی کرد.

وی خواستار رقابت سالم نامزدهای انتخاباتی شد و گفت: امروز اقناع مردم برای حضور همه جانبه در انتخابات مثل نماز واجب است چراکه این حضور  تقویت امنیت ملی و مشارکت در توسعه و تعالی کشور است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) فتنه ۱۴۰۱ دشمنان را یادآور شد و گفت: این فتنه برای حذف ولایت بود که با هوشیاری و حضور به موقع مردم در میدان خنثی شد.

وی با بیان اینکه ولایت‌فقیه ستون اصلی انقلاب اسلامی است گفت: امروز اتحاد و انسجام جهان اسلام  در دل دشمنان ایجاد ترس و وحشت کرده است.

سردار محمدی اصل گفت:  امروز جهاد تبیین و امیدآفرینی در کشور برابر با صدها موشک است و این اثرگذار است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در پایان سخنان خود از فعالین فضای مجازی خواست با فراهم کردن بسترهای لازم ضمن پاسخ به شبهات انتخاباتی دشمنان، زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات شوند.

 

انتهای خبر/ ج

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول