تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 - 8:36
42 بازدید
کد خبر : 901

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل:

بیشترین پروژه آبفا در گرمی است

بیشترین پروژه آبفا در گرمی است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: طرح‌هایی به ارزش و اعتبار کلی ۹۱۰ میلیارد ریال در حوزه آب و فاضلاب شهرستان گرمی مغان در دست اجراست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی سیفار، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل اعلام کرد: طرح‌هایی به ارزش و اعتبار کلی ۹۱۰ میلیارد ریال در حوزه آب و فاضلاب شهرستان گرمی مغان در دست اجراست و تا تکمیل شدن آنها، طرح و پروژه جدیدی تعریف نخواهد شد.

مسعود خیرجو در نشستی با فرماندار گرمی مغان گفت: در شهرستان گرمی مغان به علت مشکلات تنش آبی، بیشترین طرح و پروژه آب و فاضلاب در دست اجراست و این حجم کار از منظر امیدآفرینی برای مردم حائز اهمیت است.

وی افزود: مجتمع‌ آبرسانی به موران با ۶۴ روستا و مجتمع آبرسانی شهید بالازاده در گرمی مغان در دست اجراست و آبرسانی به روستاهای پرچین و سیاوش کندی که با همکاری بسیج سازندگی اجرا می‌شود، تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۳ به پایان خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اربیل یادآورشد: ۸۵ کیلومتر از شبکه فاضلاب گرمی اجرا شده و ۲۰ کیلومتر باقیمانده است ضمن اینکه مطالعات اولیه ارتقای تصفیه خانه فاضلاب به عنوان نیاز ضروری و اخذ مجوز ماده ۲۳ آن در دست اقدام است.

مولایی فرماندار گرمی هم در این دیدار با اشاره به عدم پرداخت چندین ماهه حق و حقوق کارگران این شرکت با بیان اینکه پرداخت حقوق کارگران این شرکت باید در اولویت کار کارفرمایان و پیمانکاران باشد در ادامه بر احساس مسئولیت عرفی و شرعی مدیران در قبال حق و حقوق کارگران همانند عضوی از خانواده‌شان تأکید کرد و ادامه داد: تمام توان و تلاش مدیران باید بر این باشد که حق و حقوق کارگران را به موقع پرداخت کنند و این مهم نیازمند پیگیری ویژه و تخصیص اعتبارات این حوزه می‌باشد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول