تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1402 - 14:30
69 بازدید
کد خبر : 812

امام جمعه موقت گرمی:

انتخابات پیام ملت به دوستان و دشمنان نظام است

انتخابات پیام ملت به دوستان و دشمنان نظام است
حجت الاسلام مهدی ستوده امام جمعه موقت شهرستان گرمی گفت: انتخابات سرنوشت ملت و مردم را تعیین می‌کند و پیام ملت به دوستان و دشمنان نظام است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی سیفار، حجت الاسلام مهدی ستوده امام جمعه موقت شهرستان  گرمی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه  انتخابات به عنوان یکی از مسائل بسیار مهم و سیاسی در هر نظام و کشوری است افزود: انتخابات سرنوشت ملت و مردم را تعیین می‌کند و پیام ملت به دوستان و دشمنان نظام است.

وی افزود: اگر حضور حداکثری در انتخابات شکل گیرد این وحدت ملی و انگیزه ملت ایران برای حضور در صحنه را نشان می‌دهد و نوعی سازمان یافتگی اکثریت ملت، باهم بودن و  هم جهت بودن و مثل هم اندیشیدن را نشان می‌دهد.

امام جمعه موقت گرمی ضمن دعوت از سلیقه های گوناگون برای شرکت پرشور در انتخابات گفت::  پیامد وحدت ملی قدرت ملی است و این قدرت موجب امنیت کشور می‌شود و به تبع آن علم پیشرفت کرده و اقتصاد شکوفا می‌شود و مشکلات گوناگون سیاسی و اقتصادی و فرهنگی کشور هم حل می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ستوده گفت: مردم با انتخاب اصلح‌ترین فرد از بین تاییدشدگان در تعیین سرنوشت خود مشارکت می‌کنند و به نوعی در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: در یازدهم اسفندماه مردم ولایتمدار شهرستان گرمی  همانند گذشته در این امتحان الهی هم پیشگام و پیشرو خواهند بود.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول