تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1402 - 13:30
62 بازدید
کد خبر : 744

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل:

انتخابات، ارمغان انقلاب اسلامی برای کشور است

انتخابات، ارمغان انقلاب اسلامی برای کشور است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه پرشور کردن فضای انتخاباتی، نتایج پرباری در سپهر سیاسی کشور دارد، گفت: انتخابات، ارمغان انقلاب اسلامی برای کشور است

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی سیفار، رضا قاسمیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«سبلان ما»، خواستار تقویت نشاط سیاسی در استان اردبیل شد و گفت: پرشور کردن فضای انتخاباتی، نتایج پرباری در سپهر سیاسی کشور دارد چراکه مردم با حضور پرصلابت و دشمن‌شکن خود در میدان انتخابات ضمن مشارکت در تصمیم‌گیری برای آینده کشور و سرنوشت خود، توطئه‌های دشمنان را نیز خنثی کرده و اتحاد و همبستگی خود را در جهان مستحکم‌تر خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه انتخابات در ایران تجلی اراده ملی و بسترسازی برای تحقق تمدن نوین اسلامی است گفت: رکود در عرصه سیاسی منجر به تهاجم دشمنان خواهد شد بنابراین در بُرهه فعلی که اوج جنگ شناختی دشمنان علیه ملت ایران است، همه باید تلاش کنند تا با ایجاد و تقویت نشاط سیاسی در جامعه ضمن بصیرت افزایی، دست برتر در جنگ شناختی دشمنان در موسَم انتخابات شوند.

وی هزینه‌های سنگین دشمنان در اغتشاشات سال‌های گذشته را متذکر شد و گفت: امروز دشمنان در تلاش هستند تا با اثرگذاری در فضای انتخابات به اهداف خود برسند بنابراین جهاد تبیین برای مقابله با توطئه‌های دشمنان ضروری و مهم است.

قاسمیان با بیان اینکه امروز بی‌تفاوتی در عرصه انتخابات خیانت به کشور است، گفت: همه مردم با هرنوع گرایش و سلیقه سیاسی باید پای صندوق‌های رأی حاضر شده و ضمن انتخاب اصلح پاسخ مقتدرانه‌ای به دشمنان این آب و خاک بدهند.

وی از بصیرت و روشنگری به عنوان مهمترین عامل خنثی‌سازی ترفند دشمنان نام برد و گفت: تبیین معیارهای انتخاب اصلح امروز وظیفه همگانی است و هرکس که در این راستا دارای توانمندی است باید با جهاد تبیین زمینه‌ساز مشارکت حداکثری توأم با بصیرت و آگاهی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر اینکه مردم ایران اسلامی از آغاز انقلاب تاکنون با حضور پرشور خود در صحنه‌های انقلاب از نظام جمهوری اسلامی حمایت و پشتیبانی کردند گفت: همراهی مردم در همه ابعاد و عرصه‌ها موجب پیشرفت روزافزون جمهوری اسلامی در میادین مختلف است.

وی در پایان سخنان خود به عوامل تأثیرگذار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: استفاده از چهره‌های شاخص و اثرگذار در جهاد تبیین، ایجاد فضای اعتماد سیاسی و اجتماعی در جامعه در کنار امیدآفرینی و بازنشر پیشرفت‌های چشمگیر نظام در ابعاد و عرصه‌های مختلف به‌ویژه به زبان هنر از جمله عوامل تأثیرگذار جذب مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات است.

 

انتهای خبر/ ج

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول