تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1403 - 10:12
28 بازدید
کد خبر : 994

فرماندار گرمی:

اجرای زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن در گرمی‌ شتاب می‌گیرد

اجرای زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن در گرمی‌ شتاب می‌گیرد
فرماندار شهرستان گرمی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: اجرای زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن در گرمی‌ شتاب می‌گیرد

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی سیفار،

حسین مولایی، فرماندار شهرستان گرمی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان کمک کنند تا مسائل و مشکلات زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن باعث کندی اجرای پروژه نشود.

وی هماهنگی کلیه دستگاه‌های اجرایی در مسیر اجرای طرح نهضت ملی مسکن را مورد تأکید قرار داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی در تأمین زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن تسریع کنند.

مولایی با بیان اینکه مهمترین چالش در بحث اجرای طرح‌ مسکن در شهرستان عدم آورده متقاضیان یا دیر پرداخت کردن هزینه‌ها است، گفت: علی رغم پیش بینی و کمبود اعتبارات لازم برای زیرساخت های آب و فاضلاب و برق ، بسیاری از زیرساخت ها حل شده و در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم این مشکلات باقی مانده را نیز حل کنیم.

او با بیان ضرورت هماهنگی کلیه عوامل مرتبط با احداث واحدها، تصریح کرد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن زمین مورد نیاز برای ساخت واحدها بصورت ویلایی تک واحدی و یا بصورت ساخت چند واحدی بصورت گروهی در شهرستان تأمین شده است و با توجه به اینکه این واحد‌ها برای اقشار فاقد مسکن جامعه احداث می‌شود، لازم است جلسات مستمر برای هماهنگی و رفع مسائل و مشکلات احتمالی برگزار و روند اجرا سرعت گیرد.

انتهای پیام/خ

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول