تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1402 - 9:34
44 بازدید
کد خبر : 835

در نشست کارگروه فعالان تربیتی استان اردبیل مطرح شد:

آسیب‌های اجتماعی زنگ خطر حوزه تربیتی است

آسیب‌های اجتماعی زنگ خطر حوزه تربیتی است
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی زنگ خطر در حوزه تربیتی را به صدا درآورده است، گفت: جامعه پرنشاط و پرصلابت در گِرو کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی سیفار به نقل از «سبلان ما»، رضوان باقلاچی شب گذشته در نشست کارگروه فعالان تربیتی استان اردبیل گفت: وجود برخی آسیب‌های اجتماعی در بین نوجوانان، جوانان و دانش‌آموزان، زنگ خطر در حوزه تربیتی را به صدا درآورده است.

وی به برنامه‌های دولت سیزدهم در راستای تمرکز بر امور تربیتی اشاره کرد و گفت: مطالبات در حوزه تربیتی باید به‌صورت متقابل از مردم و مسئولان صورت بگیرد تا همه مردم در کنار آموزش‌وپرورش و دستگاه‌های تربیتی جامعه‌ای سالم، بانشاط و پرطراوت بسازند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل لزوم هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی تربیتی در حوزه تربیت در استان اردبیل را متذکر شد و گفت: هم‌افزایی علاوه بر صرفه‌جویی در منابع انسانی و مالی منتج به اثرگذاری بیشتر و ماندگاری برنامه‌ها در نظام تعلیم و تربیت به ویژه نوجوانان و جوانان خواهد شد.

وی از آموزش‌وپرورش و دستگاه‌های اجرایی خواست تا با اولویت قرار دادن برنامه‌های تربییتی برای نوجوانان و جوانان ضمن احصای مشکلات و برنامه‌ریزی برای رفع نواقص و معایب آینده‌ای درخشان و پرامید برای آینده ترسیم کنند.

باقلاچی با بیان اینکه افزایش آسیب‌های اجتماعی نتیجه سهل انگاری‌ها و بی‌توجهی‌های مسئولان مربوطه در گذشته است تصریح کرد: همه باید تلاش کنند تا با احصای مشکلات، معایب و نواقص حوزه تربیتی با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم ضمن رفع کمبودها با تدوین برنامه‌های مناسب ضمن کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه‌ای شاداب و پرصلابت  برای آینده بسازند.

انتهای خبر/ ج

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول