تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1402 - 11:31
106 بازدید
کد خبر : 731

فرماندار گرمی عنوان کرد؛

هماهنگی بین احزاب منجر به مشارکت همگانی در انتخابات می شود

هماهنگی بین احزاب منجر به مشارکت همگانی در انتخابات  می شود
رئیس ستاد انتخابات گرمی گفت: هماهنگی بین حزاب و فعالین سیاسی منجر به مشارکت همگانی در انتخابات خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی<<سیفار>>، مولایی فرماندار گرمی در نشست با احزاب، گروهها و فعالان فضای مجازی گفت: همه ما با هر طیف و سلیقه سیاسی بایستی در مقابل دشمن هماهنگ شویم و قطعا هماهنگی احزاب و فعالین سیاسی منجر به مشارکت همگانی در انتخابات خواهد شد.

 

وی افزود: احزاب و فعالان سیاسی برای عملیاتی شدن چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد انتخابات وظیفه خود را انجام دهند.

 

فرماندار گرمی گفت: دشمن بر انتخابات ۱۱اسفندماه سال‌جاری چشم دوخته و تمام توان و عزم خود را برای حضور کم‌ رنگ مردم به‌ کار برده است، اما مردم با حضور و مشارکت پرشور در انتخابات گامی موثر در راستای افزایش اقتدار و عظمت ایران اسلامی و افزایش عزت اسلام برمی‌دارند و بار دیگر شگفتی‌ ساز می‌شوند.

 

نماینده عالی دولت در گرمی در ادامه با اشاره به موضوع با اهمیت جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین صرفاً وظیفه دولت نیست و همه در این زمینه مسئول هستیم؛ اقدامات و حقیقت‌هایی که واقع شده را اعلام می‌کنیم و شما نیز برای انتشار آن تلاش کنید.

 

رئیس ستاد انتخابات گرمی گفت: به صراحت می‌گویم سیستم دولتی به هیچ وجه اجازه ندارد چه به نفع نماینده فعلی و چه به نفع سایر کاندیداها ورود کند در غیر این صورت خلاف شرع و قانون انجام شده و با وی قطعاً برخورد خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه، همه خواهان انتخاباتی مشارکتی و رقابتی هستیم گفت هر رفتار و رویکردی قانونی که نرخ مشارکت واقعی و رقابت سالم را در انتخابات بالا ببرد مد نظر است.

 

مولایی گفت: از ماه‌های گذشته ستاد انتخابات شهرستان را راه‌اندازی کردیم و باجدیت و براساس مُر قانون در صدد اجرای انتخابات هستیم.

 

وی افزود: تشکیل هیأت‌ اجرایی در شهرستان با نگاه ورود افراد مؤمن، سالم، باتجربه و بی طرف به عنوان معتمدین مردم در هیأت اجرایی انتخاب شد تا بتوانیم فرآیند انتخابات را بدون جانبداری و سوگیری فرد یا جریانی ادامه دهیم.

 

رییس ستاد انتخابات گرمی افزود: در نهایت و در مرحله بررسی صلاحیت ۲۳ نفر از مجموع ثبت نام کنندگان،در حوزه انتخابیه گرمی و انگوت تایید صلاحیت شده و به کارزار انتخابات وارد شدند.

 

سرهنگ پاسدار غفور مظفری، فرمانده سپاه ناحیه گرمی نیز در این نشست با بیان اینکه نشست‌های بصیرتی برای مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شود، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی با برگزاری نشست‌های بصیرتی در بین کارمندان و سایر اقشار برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

 

انتهای پیام/ق

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول