تاریخ انتشار : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 10:53
39 بازدید
کد خبر : 1127

رتبه ی اول کنکور اثر تالیفی خود را اهدا کرد

رتبه ی اول کنکور اثر تالیفی خود را اهدا کرد
پیام فروزنده، رتبه ی اول کنکور دکتری کشور اولین اثر تالیفی خود بنام آثار سوء پیشینه در حقوق کیفری ایران را در زادگاه خویش به همکاران عالی قضایی اش اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی سیفار، دکتر پیام فروزنده اولین اثر تالیفی خود را در زادگاه خویش به همکاران عالی قضایی اش؛ عالی زاده رئیس دادگستری و عدلی دادستان شهرستان گرمی( مغان) اهدا کرد.

وی در افکار عمومی به عنوان نماد تحصیل، تهذیب و ورزش در کشور و قهرمان رشته ی ورزشی تکواندو یکی از چهره های موفق به شمار می رود.

عدلی دادستان گرمی بعد از دریافت اولین اثر دکتر پیام فروزنده با عنوان؛ “آثار سوء پیشینه در حقوق کیفری ایران” گفت: پیام فروزنده دارنده ی رتبه ی اول کنکور دکتری کشور در رشته ی حقوق، این بار در عرصه ی علمی و تالیف،گستره ی حوزه ی موفقیت خود را با تلاش در زمینه ی پژوهش توسعه داده اند و به فضل الهی در منصب قضا و رشته ی حقوق در کشور موفقیت ها و افتخارات زیادی کسب خواهند کرد.

دادستان گرمی گفت: به پاس افتخارات دکتر پیام فروزنده با همراهی و هماهنگی شورای فرهنگ عمومی شهرستان در آینده ی نزدیک از همکار قضایی خود به نحو شایسته تجلیل خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول