تاریخ انتشار : شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 16:06
48 بازدید
کد خبر : 1079

کارگاه آموزشی مدیریت بحران و آبخیزداری در گرمی برگزار شد

کارگاه آموزشی مدیریت بحران و آبخیزداری در گرمی برگزار شد
كارگاه آموزشی مدیریت بحران و آبخیزداری به همت ادارات کل منابع طبیعی، مدیریت بحران استانداری و پایگاه انتقال خون در گرمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی سیفار، به همت ادارات کل منابع طبیعی ، مدیریت بحران استانداری و پایگاه انتقال خون با حضور ،فرماندارگرمی و مدیر کل مدیریت بحران استانداری،مدیران ادارات، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا در محل سالن اجتماعات فرمانداری گرمی برگزار شد.

خدمتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری در این کارگاه آموزشی گفت: هدف از برگزاری این کارگاه مشارکت مردم و دستگاهای اجرایی در جریان سازی برای حفظ منابع آبی و طبیعی در سطح استان است.

وی افزود: استان اردبیل باتوجه‌به شرایط و موقعیت خاص جهت حل مشکلات خود نیازمند مشارکت همگان الخصوص سازمان‌های مردم‌نهاد است.

فرماندار گرمی هم در این کارگاه آموزشی ضمن اشاره به اهمیت موضوع آب و تأمین آن بیان داشت: یکی از راهکارهای مهم و اصلی در تأمین آب برای بخش‌های شرب و صنعت و الخصوص کشاورزی انجام اقدامات آبخیزداری آنهم با رویکرد مشارکتی است.

وی افزود: آبخیزداری نقش بسیار مهمی در حفاظت از منابع آب‌وخاک دارد و در شرایط فعلی که میزان نزولات جوی بسیار کم است، می‌تواند در تأمین و ذخیره آب از طریق نفوذ آب به داخل زمین نقش قابل‌توجهی داشته باشد.

در این کارگاه آموزشی همچنین طی کارگاهی عوامل مؤثر براهدای خون در زنجیره تامین خون تحت شرایط بحران توسط کارشناسان پایگاه انتقال خون استان بررسی شد.

 

انتهای پیام/ ق

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول