تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مهر 1401 - 12:58
210 بازدید
کد خبر : 541

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

رزمایش سپاه، صلابت ایران اسلامی را به رخ دشمنان کشاند/ حفظ امنیت و آرامش کشور، خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است

رزمایش سپاه، صلابت ایران اسلامی را به رخ دشمنان کشاند/ حفظ امنیت و آرامش کشور، خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به رزمایش اقتدار سپاه در منطقه عمومی ارس اشاره کرد و گفت: سپاه با این رزمایش در حقیقت صلابت جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان کشاند تا همه هوشیار باشند که خط قرمز جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروهای مسلح آن حفظ امنیت، آرامش و پایداری عزت و عظمت ملت ایران است.

به گزارش سیفار، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) شب گذشته در جمع نیروهای بسیجی با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار سپاه در منطقه عمومی ارس اظهار  داشت: دشمنان ۴۲ سال است که تلاش می‌کنند تا صلابت سپاه را مخدوش و سرمایه عظیم انقلاب را به بیراهه بکشانند در حالی که روز به روز بر عظمت و صلابت مجموعه سپاه و بسیج افزوده می‌شود.

وی به برگزاری شایسته رزمایش اقتدار سپاه در مناطق مرزی شمالغرب کشور اشاره کرد و گفت: این رزمایش در ابعاد مختلف نشان از صلابت نیروی ارزشی سپاه و مجموعه مردمی بسیج است که در جغرافیای عمومی منطقه ارس با شایستگی و توانی مضاعف در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: سپاه با این رزمایش در حقیقت صلابت جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان کشاند تا همه هوشیار باشند که خط قرمز جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروهای مسلح آن حفظ امنیت، آرامش و پایداری عزت و عظمت ملت ایران است.

محمدی اصل افزود: با رزمایش اقتدار در حقیقت جمهوری اسلامی ایران بار دیگر به یاوه‌سرایی‌های دول غرب به ویژه آمریکا ثابت کرد که اصلی‌ترین عنصر اقتدار ملت نیروهای مسلح جان برکفی است که در خط ولایت و دفاع از این مردم از تمام داشته‌های خود می‌گذرند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه رزمایش اقتدار سپاه پاسخی دندان‌شکن به همه بیهوده‌گویی‌های نظام غرب بوده است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح امنیت و آرامش قرار دارد و دشمنان نمی‌توانند با توطئه‌ها و ترفندهای متفاوت این صلابت و اقتدار را بشکنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول