تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1403 - 10:00
65 بازدید
کد خبر : 1143

شهید «بهروز ذوقابی گیلوان»

یاد خدا بهترین درمان‌ها و تسکین دردها است

یاد خدا بهترین درمان‌ها و تسکین دردها است
در قسمتی از وصیت‌نامه شهید«بهروز ذوقابی» می‌خوانیم؛ برادران استغفار از گناه و دعا و یاد خدا را از یاد نبرید که بهترین درمان‌ها و تسکین دردهاست و همیشه یاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی سیفار به نقل از «سبلان ما»، شهید بهروز ذوغابی، هفتم تیرماه ۱۳۴۲، در روستای گیلوان از توابع شهرستان خلخال به دنیا آمد. پدرش، محرم علی، کشاورز بود و مادرش فاطمه (فوت ۱۳۵۵) نام داشت. سال ۱۳۶۰ ازدواج کرد و صاحب یک پسر شد. به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. بیست و چهارم اسفند ۱۳۶۳، با سمت معاون فرمانده گردان لشکر ۳۱ عاشورا در عملیات بدر در شرق رود دجله عراق بر اثر اصابت ترکش به سر شهید شد. مزار وی در گلزار شهدای روستای گیلوان واقع است.

در قسمتی از وصیت‌نامه شهید والامقام می‌خوانیم؛ ای جوانان نکند در خواب غفلت بمیرید. ای مادران مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیری کنید که فردا در محضر خداوند نمی‌توانید جواب حضرت زینب را بدهید که تحمل ۷۲ شهید را نمود.

برادران استغفار از گناه و دعا و یاد خدا را از یاد نبرید که بهترین درمان‌ها و تسکین دردهاست و همیشه یاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید و هرگز دشمنان اسلام و منافقین بین شما تفرقه نیندازد و شما را از روحانیت متعهد جدا نسازد که اگر چنین کردند روز بدبختی شما مسلمانان و روز جشن ابرقدرت‌ها خواهد بود و حضورتان را در جبهه‌های حق علیه باطل ثابت نگه دارید.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول