تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردین 1401 - 6:44
315 بازدید
کد خبر : 361

کشف پیکر دومین کودک غرق شده در سلاله چایی گرمی

کشف پیکر دومین کودک غرق شده در سلاله چایی گرمی
فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت: با تلاش و پیگیری های نیروهای مردمی، بسیج و هلال احمر شهرستان گرمی پیکر دومین کودک غرق شده در سلاله چایی روستای آزادلو کشف شد.

سرهنگ غفور مظفری، فرمانده سپاه ناحیه گرمی در گفتگو با سیفار، از کشف پیکر دومین کودک غرق شده در سلاله چایی گرمی خبرداد و گفت: با تلاش نیروهای مردمی، جمعیت هلال احمر و بسیج  بعد از ۵ روز پیکر پسر ۵ ساله  ظهر امروز کشف شد.

وی با بیان اینکه  هم اکنون مراحل قانوی در حال انجام است، تا پیکر به خانواده جانباختگان تحویل داده شود، گفت: پیکر پسر ۵ ساله  ساعت ۱۳/۳۰  ظهر تقریبا در ۱۳۰۰ متری محل غرق  و در تداوم مسیر  نقطه کشف پیکر دختر ۹ ساله و به فاصله ۵۰۰ متری  کشف شده است.

فرمانده سپاه ناحیه گرمی به  جزئیات حادثه غرق دو کودک ۹ و ۵ ساله در سلاله چایی  روستای آزادلو  شهرستان گرمی  اشاره کرد و گفت : بعد از وقوع حادثه دریازدهم فرودین ماه سال‌جاری با دستور قضائی، با بسیج همه ظرفیت‌های شهرستان و استفاده از ظرفیت‌های شهرستان‌های همجوار  با نظارت دادستانی عملیات تفحص آغاز شد که ساعت۱۶:۵۰ روز یکشنبه  پیکر دختر ۹ ساله پیدا شده بود.

این خواهر و برادر روز حادثه حین بازی در اطراف رودخانه بر اثر لغزندگی زمین به داخل سلاله چایی سقوط کرده و بر اثر شدت جریان آب، غرق و پیکرهایشان مفقود شده بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول