تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 - 11:45
212 بازدید
کد خبر : 354

تداوم جستجو برای یافتن دو کودک غرق شده در شهرستان گرمی

تداوم جستجو برای یافتن دو کودک غرق شده در شهرستان گرمی
فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان گرمی از ادامه جستجو برای یافتن دو کودک غرق شده در رودخانه بالهارود محدوده آزادلو خبر داد.

به گزارش سیفار، فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان گرمی در این خصوص گفت: علیرغم اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته جهت پرهیز از اتراق در کنار رودخانه‌ها و هشدار هواشناسی، متاسفانه عده‌ای از همشهریان توجهی به هشدارها نمی‌کنند.

حسین مولایی از شهروندان درخواست کرد از تردد و نشستن در کنار رودخانه‌ها خودداری فرمایند تا شاهد تکرار حوادث ناگوار نباشیم.

وی همچنین با توصیه شهروندان و مسافران به رعایت نکات ایمنی افزود: ضروری است که همشهریان گرامی در روز طبیعت از اتراق در کنار رودخانه‌ها اجتناب کنند.

مولایی با بیان اینکه هنوز ردی از دو کودک پیدا نشده است، از اهالی بخش موران تقاضا کرد برای یافتن دو کودک غرق شده به کمک نیروهای امدادی بیایند.

 تداوم جستجو برای یافتن دو کودک غرق شده در شهرستان گرمی

 

اداره کل مدیریت بحران استانداری اردبیل نیز روز جمعه اعلام کرد: در پی گزارش واصله مبنی بر غرق شدن دو کودک در رودخانه بالهارود شهرستان گرمی بلافاصله عملیات جستجو در منطقه با اعزام اکیپ غواصی ،تامین تجهیزات تور ماهیگیری و هماهنگی و تامین هلی شات بمنظور جستجوی هوایی و هماهنگی با فرماندهی سپاه جهت اعزام نیروی انسانی برای جستجوی اجساد در حال انجام است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول