تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تیر 1403 - 17:19
129 بازدید
کد خبر : 1280

دادستان مرکز استان اردبیل خبر داد:

سوغات ضدفرهنگی باکو به دارالارشاد اردبیل

سوغات ضدفرهنگی باکو به دارالارشاد اردبیل
دادستان مرکز استان اردبیل دستور مهروموم محل برگزاری مراسم هنجارشکنانه و غیرقانونی رقص و آواز داملا، خواننده مشهور اهل باکو را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیفار به نقل از «سبلان ما»، جلال آفاقی امروز در جمع خبرنگاران، درباره دستور مهروموم محل برگزاری مراسم هنجارشکنانه و غیرقانونی رقص و آواز داملا، خواننده مشهور اهل باکو، گفت: احترام به ارزش‌ها و قوانین هر کشور توسط اتباع خارجی جزو اصول مسلم است.

وی افزود: این تبعه آذربایجانی معروف از حسن‌نظر و اعتماد کشور ایران در پذیرش ورود و مهمان‌نوازی سوءاستفاده کرده و با نقض قوانین و زیر پا گذاشتن ارزش‌ها و نادیده‌گرفتن فرهنگ اسلامی حاکم موجبات جریحه‌دار شدن عفت عمومی و ترویج فساد را فراهم کرده است.

دادستان مرکز استان اردبیل به اقدامات قضایی صورت‌گرفته دراین‌خصوص اشاره کرده، افزود: باتوجه‌به مطالبه گسترده هم‌وطنان از دستگاه قضایی موضوع با جدیت در حال پیگیری است و با عوامل دخیل نیز به‌شدت برخورد خواهد شد.

وی گفت: «داملا» خواننده معروف اهل باکو در چند روز اخیر با سفر به ایران و اجرای برنامه بدون درنظرگرفتن قوانین جمهوری اسلامی ایران و هنجارشکنی به‌ویژه با پوشش نیمه‌عریان و ظاهرشدن در ملاء‌عام، موجبات جریحه‌دار شدن عفت عمومی و گلایه‌مندی شهروندان و هم‌وطنان و اقشار مختلف را فراهم کرده است.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول