تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1403 - 12:08
72 بازدید
کد خبر : 1384

فرماندار گرمی:

فنی وحرفه ای در تربیت افراد ماهر و خلاق نقش مهمی دارد

فنی وحرفه ای در تربیت افراد ماهر و خلاق نقش مهمی دارد
فرماندار گرمی گفت: فنی وحرفه ای در تربیت افراد ماهر، خلاق و کوشا نقش مهمی دارد و جایگاهی ویژه در توسعه اقتصادی جامعه ایفا می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیفار، مولایی فرماندارگرمی به همراه عدلی دادستان عمومی و انقلاب گرمی به مناسبت فرارسیدن روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و همچنین هفته ملی مهارت با حضور در محل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان از کارگاه‌های آموزش مهارتی بازدید میدانی کرد و در جریان روند فعالیت‌های مرکز قرار گرفت.

 

فرمانداری گرمی گفت؛ حسین مولایی در این بازدید ضمن تبریک این روزو هفته ملی مهارت و عرض خدا قوت به کارکنان مراکز فنی و حرفه ای گفت: آموزشهای فنی وحرفه ای در تربیت افراد ماهر، خلاق و کوشا نقش مهمی را دارد وجایگاهی ویژه در توسعه اقتصادی جامعه می تواند ایفا نماید.

 

رئیس کارگروه اشتغال شهرستان‌ افزود: آموزش های فنی و حرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب و کار و اقتصاد شهرستان نیز کمک می‌کند.

 

عدلی دادستان عمومی و انقلاب گرمی هم در این بازدید افزود: درمراکز فنی و حرفه ای فراهم ساختن زیرساخت مهارت که به عنوان یکی از عناصر اصلی اشتغال می باشد، بخوبی درحال اجرا می باشدوتوانمندی های مراکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان بسیار مفید واثربخش است.

 

عزیزی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در حوزه مهارت آموزی، خواستار برطرف شدن موانع و فراهم شدن بسترهای مورد نیاز از جمله مواد مصرفی و تجهیزات مورد نیاز کارگاهها از طریق ظرفیت ها و اعتبارات شهرستان شد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول