تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مرداد 1403 - 10:32
56 بازدید
کد خبر : 1426

مدیر شعب پست‌بانک استان اردبیل خبر داد:

فروش ارز به زائران اربعین در روستاهای اردبیل

فروش ارز به زائران اربعین در روستاهای اردبیل
مدیر شعب پست‌بانک اردبیل بیان داشت: ۱۳ مرکز پست‌بانک در مناطق مختلف استان آماده فروش ارز اربعین است که بیش از ۱۰ باجه بانک روستایی و سه شعبه در شهرستان و مرکز شهر اردبیل قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیفار، علی هشترودی در گفتتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، درباره فروش ارز به زائران اربعین اظهار داشت: ۱۳ مرکز پست‌بانک در مناطق مختلف استان اردبیل آماده فروش ارز اربعین است که در این استان بیش از ۱۰ باجه بانک روستایی و سه شعبه در شهرستان و مرکز شهر اردبیل آماده فروش ارز اربعین به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی گفت: شرایط ثبت‌نام زواربرای دریافت ارز اربعین به دو صورت حضوری و غیرحضوری است که از طریق سامانه بله انجام می‌گیرد و اگر ثبت‌نام به‌صورت غیرحضوری انجام شود در سامانه پیام‌رسان بله از طرف خود زوار این ثبت‌نام انجام خواهد شد.

مدیر شعب پست‌بانک استان اردبیل خاطرنشان کرد: پس از واریز وجه یک شماره پیگیری برای تلفن همراه ثبت‌نام‌کننده ارسال می‌شود که با مراجعه به باجه‌های منتخب بانکی روستایی و شعب پست‌بانک و ارائه کد پیگیری ارسال شده ثبت‌نام تکمیل می‌شود و ارز در اولین فرصت و با سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت می‌شود.

وی گفت: بنابر اعلام ستاد مرکزی اربعین ساکنان روستاها می‌توانند ارز ویژه سفر اربعین را از شعب پست بانک در سراسر روستاهای کشور تأمین کنند.

هشترودی  تصریح کرد:  عرضه ارز اربعین در مجموع در بیش از سه هزار و ۲۰۰ شعبه و باجه منتخب هفت بانک عامل ملی، پست بانک، سپه، ملت، تجارت، صادرات و پارسیان در اقصی نقاط مناطق شهری و روستایی  کشور از روز یکشنبه، هفتم مرداد  در حال انجام است و  فروش این ارز تا پایان روز سوم شهریور ۱۴۰۳ادامه دارد.

وی اضافه کرد: امکان فروش غیرحضوری ارز اربعین نیز در برخی از بانک های عامل مهیا است و حتی بنا بر اعلام مسئولین مربوطه شاهد افزایش ساعات کاری شعب کشیک بانک‌ها  در روز جمعه ۲۶ مردادماه خواهیم بود.

مدیر شعب پست‌بانک استان اردبیل گفت:  زائران از بابت تأمین ارز اربعین نگرانی نداشته باشند، چرا که همه دستگاه‌های خدمات‌رسان  تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند تا ارائه خدمات به زانران در حداقل زمان  و به نحو مطلوب صورت بگیرد.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول