تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1403 - 9:23
70 بازدید
کد خبر : 1192

پاستور در انتظار رئیس جدید!/ چه کسی قبای ریاست جمهوری را بر تن خواهد کرد؟

پاستور در انتظار رئیس جدید!/ چه کسی قبای ریاست جمهوری را بر تن خواهد کرد؟
با توجه به شرایط ویژه و فضای سیاسی فعلی کشور، همه چشم‌ها به روز انتخابات دوخته شده تا ببینند چه کسی موفق خواهد شد قبای ریاست جمهوری را بر تن کرده و راهی پاستور شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی سیفار به نقل از راه دانا؛ کمتر از سه هفته به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران باقی مانده است. این دوره از انتخابات به دلایل مختلف ویژگی‌های خاصی دارد و با دوره‌های قبلی تفاوت‌هایی دارد. یکی از مهم‌ترین این تفاوت‌ها، زودهنگام و غیرمنتظره بودن زمان برگزاری آن است که باعث شده تا فضای انتخاباتی متفاوتی شکل بگیرد.

شورای نگهبان پس از بررسی‌های دقیق، صلاحیت شش نفر را برای شرکت در این انتخابات تایید کرده است. این افراد عبارتند از: مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سیدامیر حسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف.

نکته جالب توجه این است که نام افرادی نظیر​​​​​ محمود احمدی‌نژاد، علی اردشیر لاریجانی، اسحاق جهانگیری، محمد شریعتمداری، محمد مهدی اسماعیلی، مهرداد بذرپاش، سید صولت مرتضوی، عباس آخوندی، وحید حقانیان، عبدالناصر همتی، سید شمس‌الدین حسینی، علی و اکبر نیکزاد و مصطفی کواکبیان و چند تن از داوطلبان دیگر در لیست تایید صلاحیت شدگان دیده نمی‌شود.

با اعلام رسمی وزارت کشور و تایید صلاحیت این شش نفر توسط شورای نگهبان، اکنون نامزدها فرصت دارند تا در مدت باقی مانده، برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را به مردم ارائه دهند و حمایت آن‌ها را جلب کنند. رقابت میان این افراد که هر یک سوابق و تجربیات مختلفی در عرصه‌های سیاسی و اجرایی دارند، می‌تواند انتخابات امسال را به یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین انتخابات‌های ریاست جمهوری تبدیل کند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول