تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1403 - 10:14
66 بازدید
کد خبر : 1147

امام جمعه گرمی:

دوران مسئولیت پایان پذیر ولی آثار تصمیماتش ماندگار است

دوران مسئولیت پایان پذیر ولی آثار تصمیماتش ماندگار است
امام جمعه گرمی گفت: دوران مسئولیت پایان پذیر ولی آثار تصمیات و عملکرد تمام نشدنی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی سیفار، حضرت آیت الله صفری،امام جمعه شهرستان گرمی و عضو خبرگان رهبری با اشاره به مناسبت ۱۴ خرداد سالروز ارتحال حضرت امام(ره) و قیام خونین ۱۵خرداد گفت: هیچ سیاستگذاری حتی تصور نمی کرد بدون اتکا به شرق و غرب بتوان حکومتی تشکیل داد حضرت امام خمینی(ره) نا ممکن را ممکن کرد و حکومتی تشکیل داد که شرق و غرب را ذلیل کرد و در منطقه و دنیا به قدرت و محور مقاومت تبدیل شد.

وی افزود: حکومت انقلاب اسلامی با کمتر از نیم قرن سابقه چندین برابر تمام حکومت‌های قبلی ایران خدمات ارائه کرده و باعث عزت و عظمت ایران اسلامی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک آغاز به فعالیت نمایندگان جدید مجلس شورای اسلامی ایران گفت: نمایندگان برای موفقیت باید پیام رهبری را چراغ راه خود قرار دهند.

وی افزود: دوران مسئولیت چه نمایندگی و یا دیگر مسئولیت ها تمام خواهد شد ولی آثار تصمیات و عملکرد نمایندگان هیچ وقت بلکه تاقیامت ادامه دار خواهد بود بنابرین نمایندگان مجلس با عمل به قانون اساسی و خدمت صادقانه به مردم و عمل به وظیفه ذاتی خود قدر و منزلت و ارزش و جایگاه والای نمایندگی مجلس را حفظ کنند.

امام جمعه گرمی با بیان اینکه شهید رئیسی در عمل شهید جمهور و خادمی میدان دار در عرصه آبادانی کشور با همراهی مردم و پیگیری مسئولان در همه نقاط کشور بود، افزود: شهید رئیسی وقت نمی شناخت و در راه حل مشکلات مردم و کشور خستگی نداشت و عاقبت در همین مسیر مقدس به شهادت رسید.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول