تاریخ انتشار : شنبه 2 تیر 1403 - 10:18
60 بازدید
کد خبر : 1236

فرماندار گرمی عنوان کرد؛

اهتمام جدی در خرید تضمینی گندم از کشاورزان گرمی

اهتمام جدی در خرید تضمینی گندم از کشاورزان گرمی
فرماندار گرمی گفت: اهتمام جدی عوامل دخیل در فرآیند خرید تضمینی گندم از کشاورزان گرمی صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیفار، فرماندار شهرستان گرمی از مراکز خرید تضمینی گندم در این شهرستان بازدید و در جریان روند کار این مراکز قرار گرفت.

در این بازدید که با همراهی رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان انجام شد،مولایی فرماندار شهرستان ضمن عرض خداقوت به مجریان خرید گندم در این شهرستان اظهار داشت: همه عوامل و دست اندرکاران دخیل در امر خرید گندم باید نسبت به ایجاد فضای مناسب، بدون دغدغه و مشکل برای اجرای فرایند خرید از کشاورزان اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: نظارت دقیق و به موقع دستگاه‌های مسئول از جمله جهاد کشاورزی و تعاون روستایی می‌تواند در تسهیل فرایند خرید مؤثر باشد.

🔸مقام عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت انبارهای شهرستان و آمادگی عوامل و مراکز دخیل ، آمادگی هرگونه خدمت رسانی به کشاورزان منطقه در راستای پشتیبانی و مانع‌زدایی را داریم.

حسین مولایی با بیان اینکه به‌کارگیری تمهیدات لازم برای خرید گندم کشاورزان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و طبق بررسی‌های انجام شده استحصال ۳۴۵۰۰ تن گندم در اراضی کشاورزی شهرستان گرمی پیش‌بینی‌ می‌شود، گفت: ۲ مرکز خرید در سطح شهرستان برای تحویل گرفتن دست رنج کشاورزان پیش بینی شده است که با هماهنگی‌های بعمل آمده، این مراکز در جهت اجرای بهتر و دقیق تر و بهبود فرایند خرید تضمینی گندم نسبت به سال‌های گذشته تلاش می کنند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول