تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مرداد 1401 - 9:51
194 بازدید
کد خبر : 475

اعزام کاروان راهیان نور به منزلگاه عشق/۹۰ نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

اعزام کاروان راهیان نور به منزلگاه عشق/۹۰ نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند
فرمانده سپاه ناحیه گرمی با اشاره به اعزام دو اتوبوس کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور گفت: صبح امروز ۹۰ نفر از شهرستان گرمی در قالب دو اتوبوس راهی مناطق عملیاتی غرب کشور در استان کرمانشاه شدند.

به گزارش سیفار، سرهنگ مظفری، فرمانده سپاه ناحیه گرمی پیش‌ از ظهر امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور با بیان اینکه مناطق عملیاتی در جنوب و غرب کشور نقش مهمی در آشنایی جوانان با فرهنگ شهادت و ایثار دارند، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس دانشگاه پرورش انسان‌های والا و با اهداف الهی است لذا همه مردم به ویژه جوانان می‌توانند با حضور در این مناطق با ویژگی‌های شهدا و امام شهدا آشنا شوند.

وی با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور افزود: با پیگیری‌های انجام شده صبح امروز ۹۰ نفر از شهرستان شهرستان گرمی در قالب دو اتوبوس راهی مناطق عملیاتی غرب کشور در استان کرمانشاه شدند.

فرمانده سپاه ناحیه گرمی با تأکید بر لزوم توجه به حضور جوانان در مناطق عملیاتی کشور در برهه‌های مختلف بیان کرد: زائرین مناطق عملیاتی از پادگان ابوذر، بازی دراز، سرپل زهاب، یادمان شهدای مرصاد و یادمان شهدای پاوه بازدید کرده و با شهدای آن منطقه به ویژه شهید محمود کاوه آشنا می‌شوند.

جناب سرهنگ مظفری ازحضور چهار روزه کاروان راهیان در مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد و افزود: این کاروان در مدت چهار روز از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید و از نزدیک با ایثارگری‌ها و جان فشانی‌های شهدا و جانبازان این مرز و بوم آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول