تاریخ انتشار : دوشنبه 23 خرداد 1401 - 10:54
189 بازدید
کد خبر : 452

شهرستان گرمی عطر و بوی شهادت می‌گیرد؛

شناسایی پیکر شهید الرحمن احدی بعد از ۴۰ سال

شناسایی پیکر شهید الرحمن احدی بعد از ۴۰ سال
پیکر شهید الرحمن احدی با انجام آزمایش‌های DNA و تطابق آن با خانواده این شهید شناسایی و خانواده و اهالی گرمی پس از ۴۰سال چشم انتظاری میزبان فرزند شهیدشان خواهند بود.

به گزارش سیفار، پیکر شهید الرحمن احدی، ۱۸ خردادماه، با انجام آزمایش‌های DNA و تطابق آن با خانواده این شهید شناسایی و خانواده و اهالی گرمی پس از ۴۰ سال چشم انتظاری میزبان فرزند شهیدشان خواهند بود و لاله مفقود الاثر اهل گرمی شناسایی و عطر بهشتی این شهید، به زودی شهرستان مرزی گرمی را فرا می‌گیرد.

۶ سال از طرف بنیاد شهید برای تحقیق و پژوهش از خانواده‌های شهدا برای تکمیل تحقیقات میدانی ابتدا به منزل پدری شهید والا مقام الرحمن مراجعه شده بود که پس از گذشت سی و چند سال مادرش هنوز خون گریه می‌کرد از فراق فرزند و پدرش از اندوه دوری عزیزش قدرت تکلم نداشت.

مادرش می‌گفت: همیشه خواب پسرم را می بینم و می‌دانم و امیدوارم یک روزی بر می‌گردد به آغوشم و اینکه ایمان داشت فرزند شهیدش را حضرت زینب به او بر می‌گرداند چرا که در خواب هایش او را کنار حضرت زینب سلام الله علیه( اسوه صبر) می‌بیند.

گفتنی است؛ شهید الرحمن احدی متولد ۱۳۴۵ در روستای القناب گرمی است که در دوم تیر ماه ۱۳۶۱ در حالیکه ۱۶ سال داشت در عملیات رمضان و در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول