تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 12:13
45 بازدید
کد خبر : 1566

نماینده مرد گرمی و انگوت در مجلس خبر داد:

لزوم ورود بانک‌ها برای سرمایه‎گذاری در گرمی

لزوم ورود بانک‌ها برای سرمایه‎گذاری در گرمی
نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس گفت: در جلسه با وزیر اقتصاد مشکلات شهرستان‌های گرمی، انگوت و ورود بانک‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عام‌المنفعه منطقه بررسی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی سیفار به نقل از «سبلان ما»، محمد خوش‌سیما صبح امروز در تشریح پیگیری‌های مشکلات شهرستان‌های گرمی و انگوت از وزیر اقتصاد اظهار داشت: شهرستان مرزی گرمی ظرفیت‌های زیادی در حوزه سرمایه‌گذاری دارد و در دیدار وزیر اقتصاد تمامی مشکلات این حوزه مطرح شد.

وی افزود: ورود بانک‌های زیر مجموعه وزارت اقتصاد برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عام‌المنفعه منطقه بر اساس مسئولیت اجتماعی آنها، اصلی‌ترین موضوع مطرح شده در این جلسه بود که با دستور وزیر اقدامات لازم انجام و تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان گرمی و انگوت ظرفیت بالایی در حوزه دامپروری و کشاورزی دارد که بی‌توجهی شده است افزود: ۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور آذربایجان داریم که هیچ‌گونه بهره اقتصادی ندارد و حداقل یک گذرگاه مرزی وجود ندارد تا یک بازارچه مشترک ایجاد شود و در تلاش هستیم تا از مرز مشترک با کشور آذربایجان در راستای ایجاد اشتغال بهره ببریم.

 خوش‌سیما تصریح کرد: با ورود بانک‌ها به سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های گرمی و انگوت شاهد افزایش سرانه تولید و همچنین افزایش اشتغال در این شهرستان‌ها خواهیم بود.

انتهای خبر/ م

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول