تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مرداد 1403 - 19:33
49 بازدید
کد خبر : 1392

به همت مرکز فضای مجازی بسیج استان اردبیل؛

رویداد تولید محتوای دیجیتال در اردبیل برگزار می‌شود

رویداد تولید محتوای دیجیتال در اردبیل برگزار می‌شود
رویداد تولید محتوای دیجیتال به همت مرکز فضای مجازی بسیج استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیفار به نقل از «سبلان ما»، رویداد تولید محتوای دیجیتال به همت مرکز فضای مجازی بسیج استان اردبیل برگزار می‌شود.

جهاد تبیین و روایت پیشرفت، خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در کشور و استان، سبک زندگی ایرانی – اسلامی با محوریت تحکیم بنیان خانواده، جوانی جمعیت، عفاف و حجاب و نماز، باورهای دینی و ارزش‌هایی معنوی و اخلاقی و همچنین انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت و نیز موضوع مقابله با آسیب‌های اجتماعی، طلاق، اعتیاد، نزاع و خشونت  و همچنین رویدادها، موضوع مشاهیر و هویت تاریخی استان اردبیل از جمله در دوران صفویه و جنگ چالدران، ۶ موضوع رویداد تولید محتوای دیجیتال اردبیل است که علاقه‌مندان می‌توانند در این موضوعات و در قالب‌های تعیین شده اثر تولید کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در رویداد تولید محتوای دیجیتال اردبیل در قالب‌های، پوستر، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، پویانمایی، پادکست، نرم‌افزار و بازی تلفن همراه، تولیدات خود را از طریق پیام‌رسان‌های شبکه‌های اجتماعی به شماره ۰۹۱۴۶۱۹۳۸۶۶ ارسال کنند.

آخرین‌ مهلت ارسال آثار به رویداد تولید محتوای دیجیتال اردبیل ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ اعلام شده است.

رویداد تولید محتوای دیجیتال اردبیل را سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار می‌کند.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول