تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1403 - 10:46
64 بازدید
کد خبر : 1416

درجه‌ شهرداری گرمی ارتقا یافت

درجه‌ شهرداری گرمی ارتقا یافت
شهردار گرمی گفت: درجه شهرداری گرمی از ۶ به ۷ ارتقا یافت و درجه شهرداری‌ها بر اساس سه شاخص جمعیت شهر، موقعیت شهر از لحاظ تقسیمات کشوری و درآمد مستمر و خالص شهرداری‌ها تعیین می‌شود.

شهردار گرمی در مصاحبه و گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیفار، گفت: درجه شهرداری گرمی از ۶ به ۷ ارتقا یافت و درجه شهرداری‌ها بر اساس سه شاخص جمعیت شهر، موقعیت شهر از لحاظ تقسیمات کشوری و درآمد مستمر و خالص شهرداری‌ها تعیین می‌شود.

رسول حسن زاده، شهردار گرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرمی اظهار کرد: درجات شهرداری‌ها در بهره‌مندی بیشتر آن‌ها از اعتبارات و منابع ملی اثرگذار است و بر اساس این درجات، شهرداری می‌تواند از اعتبارات و منابع ملی بهره بیشتری ببرد.

وی افزود: بر این اساس، درجه شهرداری گرمی از درجه ۶ به درجه ۷ ارتقا یافته که در سی سال گذشته بی سابقه بوده است.

حسن زاده عنوان کرد: این منطقه در سال ۱۳۲۰ ازطرف وزارت کشور به شهر تبدیل شده که قدمت۸۳ ساله دارد.

وی با اشاره آسفالت‌ریزی مکانیزه ۳۸۰۰ تُن در شهر گرمی افزود: از روز کاری سال ۱۴۰۳ تاکنون سه هزار و ۸۰۰ تن آسفالت به صورت مکانیزه برای ۲۳ هزار متر مربع از معابر محلات شهرستان استفاده شده و به طور کلی ۱۳۰ میلیارد ریال از درآمد شهرداری هزینه شده است.

حسن زاده بیان کرد: یک‌هزار تُن آسفالت نیز به صورت دستی و غیرمکانیزه برای ۶ هزار متر مربع از خیابان‌ها و کوچه‌های شهر استفاده شده و هزینه این طرح نیز ۳۰ میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد: در توسعه خدمات شهری شهرداری گرمی برای شهروندان ۴۷۰ متر در شهرک ولیعصر (عج)، ۶۰۰ متر در خیابان رفسنجانی محله شهریار، ۲۷۰ متر در محوطه و محدوده مسجد امام حسین (ع) و ۱۵۰ متر در خیابان ۲۲ بهمن شمالی جدول‌گذاری شده است.

شهردار گرمی تصریح کرد: خدمات عمران شهری شهرداری فقط به آسفالت و جدول‌گذاری ختم نمی‌شود بلکه از ابتدای سال جاری تاکنون برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی حدود سه کیلومتر آب‌رو در محلات مختلف شهر احداث شده است.

حسن‌زاده تشریح کرد: اعتبار هزینه شده برای این عملیات عمرانی بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال بوده که در محله‌های جوادیه و اسلام‌آباد نیز برای مقابله با طغیان رودخانه در فصول پربارش، ۳۰۰ متر دیوار سیل‌بند دوطرفه با صرف ۴۵ میلیارد ریال احداث شده است.

شهردار گرمی گفت: فرصت مالی و امکانات در اختیار، برای توسعه خدمات شهری به شهروندان استفاده می‌کنیم و تعامل و همدلی شهرداری و شورای اسلامی شهر، زمینه گسترش همکاری‌ها و همچنین خدمت بیشتر به اهالی را فراهم کرده است.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول