تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 مرداد 1403 - 13:13
44 بازدید
کد خبر : 1403

به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

حضور بدری نماینده مجلس در «سبلان‌ ما»

حضور بدری نماینده مجلس در «سبلان‌ ما»
صدیف بدری، نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در پایگاه خبری و تحلیلی «سبلان ما» حضور یافت و با خبرنگاران این پایگاه خبری گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیفار به نقل از  «سبلان ما»، صدیف بدری، نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در پایگاه خبری و تحلیلی «سبلان ما» حضور یافت و با خبرنگاران این پایگاه خبری گفتگو کرد.

در این دیدار بدری، با اشاره به اهمیت تأثیر فضای مجازی در عصر کنونی و بُرد بیشتر رسانه‌های خارجی در بین مردم عادی گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی و جهادی خبرنگاران و اصحاب رسانه ستودنی است اما نگاه دنیا به رسانه، حرفه‌ای است؛ ولی در کشور ما حوزه رسانه به شیوه «رسانه‌ای» مدیریت نمی‌شود و همین امر از بُرد رسانه‌های داخلی کاسته است.

وی افزود: باید مسئولین برنامه‌ریز کشور به این نتیجه برسند که رسانه نیز مانند دیجیتال و هوش مصنوعی، یک حرفه به‌روز است و اگر در مدیریت فضای مجازی و رسانه به‌هنگام، به‌موقع و به اقتضای موضوع برخورد نشود، مدیریت رسانه از دستمان خارج شده و این رسانه‌های خارجی است که برد بیشتری خواهند داشت.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین با بیان اینکه در این برهه زمانی تغییر نگاه مدیریت کشور به رسانه‌ها، بیش‌ازپیش حس می‌شود، تصریح کرد: تلاش کنیم نفوذ و بُرد رسانه‌های داخلی افزایش یابد که در راستای تحقق این امر برنامه‌ریزان کشور باید واقع‌بینانه و حرفه‌ای‌تر با موضوع رسانه برخورد کنند.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول