تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 13:48
6 بازدید
کد خبر : 1626

امام جمعه گرمی:

عامل جنایت وحشیانه اسراییل بی کفایتی کشورهای اسلامی است

عامل جنایت وحشیانه اسراییل بی کفایتی کشورهای اسلامی است
آیت الله صفری نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: اسراییل نه با حمایت و پشتیبانی امریکا بلکه بخاطر بی کفایتی سردمداران کشور های اسلامی منطقه وحشیگری می کند.

آیت الله صفری نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری در مصاحبه و گفتگو با خبرنگار سیفار پیرامون اتفاقات و جنگ بین رژیم کودک کش اسراییل و جبهه مقاومت گفت: با اینکه یهودیان و مسیحیان با هم دشمند ولی برای شکست جبهه مقاومت و مسلمانان در کنار هم ایستاده اند در حالی که کشور اسلامی نه تنها باهم متحد نیستند بلکه با سکوت و بالاتر از آن با کمک به رژیم کودک کش اسراییل در صف دشمنان اسلام و جبهه مقاومت قرار گرفته اند.

وی افزود: اسراییل نه با حمایت و پشتیبانی امریکا و کشورهای اروپایی بلکه بخاطر اختلاف و ترس و بی کفایتی سردمداران کشور های اسلامی منطقه سرپا مانده و مرتکب جنایت های بی سابقه و وحشیانه میشود.

وی با بیان اینکه دشمن خوب می داند مرکز و محور اصلی مقاومت انقلاب اسلامی ایران است و به همین خاطر بغض و کینه استکبار و کشورهای اروپایی نسبت به انقلاب اسلامی که همیشه مدافع مظلومان جهان بوده، افزود: در طول ۲۰۰ سال پیش از این در هر جنگ و درگیری قسمتی از کشور توسط حکام بی لیاقت از کشور جدا شد به طوری که در آخرین نمونه در زمان پهلوی بحرین از ایران جدا شد.

آیت الله صفری گفت: دشمن باید متوجه شده باشد که زمان حکومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود تمام دسیسه‌ها و توطئه‌ها حتی یک وجب از خاک کشور جدا نشد و آزموده را ازمودن خطاست.

وی افزود: بی‌شک تا زمانی که انقلاب و نظام از آرمان‌های آزادیخواهانه خود کوتاه نیاید دشمنی ها نیز علیه او ادامه خواهد داشت و ما به عنوان ملتی آزاده به خود می‌بالیم که امروز در برابر جهان استکبار یک تنه ایستاده‌ایم و این نشان از عزت و شرف ملت ایران دارد.

امام جمعه گرمی گفت: دشمن خیال می کرد که با شهادت سید حسن نصرالله پرونده حزب الله را می بندد اما اینگونه نیست چرا که در راس حزب الله و جبهه مقاومت رهبرعزیزمان قرار دارد.

وی افزود: درس بزرگ سید مقاومت به همه آزادگان و دوستانش در سراسر دنیا، ایمان و توکل به خداوند متعال و استقامت در مسیر مبارزه با بزرگ ترین ظالم دنیا یعنی اسرائیل خون آشام و حامی بزرگش آمریکا است و قطعا این جنایت بزرگ بی پاسخ نخواهد ماند و جبهه مقاومت و در رأس آن حزب الله لبنان با عزم و اراده قویتر، راه این شهید  را برای نابودی رژیم منحوس اسرائیل ادامه خواهند داد و به حول و قوه الهی رژیم جانی و کودک کش با این جنایت سقوطش را تسهیل کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول