تاریخ انتشار : جمعه 8 تیر 1403 - 19:38
86 بازدید
کد خبر : 1275

امام جمعه گرمی:

شهید رئیسی نه رئیس جمهور بلکه خادم جمهور و مردم بود

شهید رئیسی نه رئیس جمهور بلکه خادم جمهور و مردم بود
آیت الله صفری، امام جمعه گرمی گفت: شهید رئیسی نه رئیس جمهور بلکه در عمل خادم جمهور و مردم بود و امروز باید اینگونه افراد که دغدغه حل مشکلات مردم را دارد انتخاب بشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیفار، آیت الله صفری، امام جمعه گرمی و نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری در خطبه اول این هفته نماز جمعه گرمی ضمن دعوت مردم به تقوا الهی و تمسک به فرمایش بیامبر اسلام (ص) گفت : عقل مرکب راهور انسان و صبرخانه وسیع انسان و حیاء چون لباس زیبای انسان و عمل صالح چراغ آخرت انسان است.

وی با اشاره به جریان مباهله و انتخابات ریاست جمهوری مردم  را به حضور حداکثری در بای صندوقهای رای دعوت گرد و گفت: امروز روز انتخاب رئیس جمهور است و می‌خواهیم بجای رئیس جمهوری که ۴۰ روز پیش در مسیر خدمت به مردم آسمانی شده  فردی را انتخاب کنیم که در ایمان و ولایتمداری توانمندی، مردم داری و محبت به مردم نزدیک به او باشد..

آیت الله صفری گفت: شهید رئیسی گرچه در اصطلاح رئیس جمهور بود ولی در عمل خادم جمهور و مردم بود و امروز وظیفه ماست که کسی را انتخاب کنیم تا دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشد..

خطیب جمعه گرمی افزود : شهید رپیسی هیچ وقت فردای مردم را برای امروزش نفروخت برای فریب مردم و موفقیت امروز فردای مردم را سیاه نکرد او خیرخواه مردم بود نه فریب دهنده مردم و ما امروز باید شبیه او را انتخاب کنیم. او تابع محض ولایت بود ولایت مدار واقعی بود که بعد از شهادتش ولی امر مسلمین جهان سه بار در نماز میت گفت اللهم انا لا نعلم منه الا خیرا می‌خواهیم به جای چنین ولایتمداری که ذوب در ولایت بود کسی را انتخاب کنیم.

امام جمعه گرمی گفت: امروز به جای ایشان باید کسی را انتخاب کنیم که به آینده امیدوار باشد به جوانان ظرفیت‌های داخلی اعتماد کند کارها را به قدرتهای خارجی گره نزند با استکبار جهانی مبارزه کند. امروز باید کسی را انتخاب کنیم نه از پشت اتاق شیشه‌ای یا پشت میز بلکه با حضور در مناطق محروم مشکلات مردم را لمس کند در سرما و گرما و سیل و زلزله در کنار مردم باشد. باید کسی را انتخاب کنیم خدمت دنبال بهانه برای خدمت باشد باید به کسی رای دهیم چه میدان دیپلماسی را همراه میدان نبرد با استخبار جهانی کند

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول