تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 خرداد 1403 - 11:56
62 بازدید
کد خبر : 1227

نماینده استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد؛

حرف دوستداران نظام و انقلاب در پای صندوق رای گیری

حرف دوستداران نظام و انقلاب در پای صندوق رای گیری
نماینده استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه گرمی مغان گفت: دوستدار نظام و انقلاب و مردم همیشه حرف و تصمیم خود را در پای صندوق رای اعلام می کنند.

آیت الله یدالله صفری در مصاحبه و گفتگو با خبرنگار سیاسی سیفار ضمن دعوت مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای گیری انتخابات پیش‌رو، گفت: برای حل مشکلات کشوربرعکس تبلیغات معاندان نظام و انقلاب باید در انتخابات شرکت کرده و با انتخاب درست و در تراز انقلاب اسلامی ایران در راستای حل مشکلات کشور قدم برداشت و دشمنان را مأیوس کرد

نماینده استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه گرمی مغان گفت: دوستدار نظام و انقلاب و مردم همیشه حرف و تصمیم و نظر خود را در پای صندوق رای گیری اعلام می کنند

وی افزود: انتخابات در واقع بهترین فرصت تصمیم گیری در سرنوشت کشور بحساب می آید و کسانی که این فرصت را از دست بدهند در واقع این فرصت را مفت و مجانی به دیگران هدیه می کند چه بسا این تصمیم باب میل آنها نباشد.

وی با بیان اینکه  برخی ها این اصل را که ما دشمن داریم قبول ندارند و به خیال خام خود منکر دشمنی غرب با ایران هستند، افزود: با بررسی سابقه این دشمنی ها، کودتای ۲۸ مرداد،‌ ترور شخصیت ها و دانشمندان ایران، راه انداختن بی محابای جنگ در شهرها، تلاش برای مسلط کردن داعش، تحمیل هشت سال جنگ،‌ بد عهدی در دوران گفت و گوها و رفع نکردن تحریم ها را از جمله موارد نشان دهنده دشمنی علیه کشورمان عنوان کرد..

وی افزود: ملت در عرصه انتخابات نیز نباید در برابر این دشمن کوتاه بیایند و مهمترین راهکار برای موفقیت در این میدان، حرکت کردن با نقشه راه است.

آیت الله صفری گفت: راه علاج مشکلات کشور، عدم حضور و بی‌تفاوتی به صندوق رأی نیست؛ بلکه این امر مشکلات را مضاعف خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اگر اعتقاد داشته باشیم که با عدم حضور در پای صندوق نظام تضعیف شود به لحاظ شرعی مسئول هستیم، افزود: کشور نیاز به یک تحول اساسی دارد و برای این تحول افرادی باید مجری امور کشور شوند که ویژگی‌های مهم و برجسته‌ای داشته باشند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول