تاریخ انتشار: یکشنبه 20 اسفند 1402 - 10:15

درآستانه عید نوروز جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گرمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی سیفار، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گرمی به ریاست فرماندار و با حضور روسای کمیته های عضو ستاد برگزار شد.

حسین مولایی، فرماندار و رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان با تاکید بر اجرای مصوبات جلسه گفت: هر دستگاه باید با تمام توان نسبت به اجرایی شدن شرح وظایف و ایجاد شرایط مناسب برای مسافرت های نوروزی اقدام کند.

وی با اشاره به تقارن نوروز امسال با ماه مبارک رمضان، بر ارائه خدمات هر چه بهتر و کامل‌تر با رعایت نکات دینی و اعتقادی، پاسداشت و نگه داشت حرمت ماه پرفیض رمضان در ایام نوروز و بهره‌مندی هر چه بیشتر مسافران از این ماه پربرکت تأکید کرد.

مولایی گفت: سامان‌دهی و زیبا سازی منظر شهری، فضا سازی محیطی ، خط کشی معابر ، لکه گیری جاده ها ،شستشو و رنگ آمبزی جداول، بحث تنظیم بازار و انجام نظارت های مستمر، تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی و دیگر مایحتاج ضروری ،توجه ویژه به مساجد و نمازخانه ها ،سامان دهی سرویس‌های بهداشتی ، رفع مشکلات جاده‌ای و نظارت بر اماکن گردشگری، سامان‌دهی پایانه‌ها و …از جمله اقداماتی است که در این ایام‌ توسط اعضای کمیته های عضو ستاد اجرا می شود.

وی افزود: باید شهرداران و دهیاران زیباسازی شهرو روستا بخصوص ورودی شهر و روستاها، رصد روشنایی معابر اصلی و فرعی شهر و روستاها، جلوگیری از کنده کاری معابر ، اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم توسط ستاد اسکان شهرستان، حضور پررنگ تر پلیس راه و راهنمایی و رانندگی در سطح خیابانهای اصلی و رصد و توجه ویژه به توزیع درست و بموقع ارزاق عمومی از جمله مسایلی است که توسط کمیته های مختلف ستاد تسهیلات سفر شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل